سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده سپاه کنگاور از بازمانده افغان تصادف خونین این شهرستان عیادت کرد


به گزارش ایرنا به دنبال تصادف خودرو سواری حامل زوار افغان در حال بازگشت از کربلای معلی و فوت پنج نفر از هفت سرنشین خودرو پژو 405، بیمارستان شهید چمران کنگاور این روزها کودکی سه ساله را که بازمانده یک خانواده است، پرستاری می کند.
کودک افغان به دنبال عمل جراحی در بخش جراحی بیمارستان شهید چمران کنگاور بستری شده است و دیگر بازمانده حادثه که از اقوام او می باشد در اتاقی دیگر بستری است.
سرهنگ علی حیدرنژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور، با شنیدن خبر درد و رنج این کودک سه ساله، همراه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و هیات همراه به عیادت کودک مجروح رفتند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگاور گفت: عمل خیرخواهانه فرمانده سپاه کنگاور امیدواریم الگویی فرهنگی و اعتقادی برای همه مردم و احیا کننده سنت پسندیده و موکد عیادت از بیماران و رسیدگی به ابن سبیل باشد.
بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک دستگاه تریلی در روز یکشنبه در محور کنگاور به نهاوند پنج نفر کشته و دو نفر به شدت مصدوم شدند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 84 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و 411 کیلومتری تهران واقع شده است.
7447/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتقاد فرمانده سپاه سراب از برخی مسئولین فرهنگی شهرستان