مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



ردپای پررنگ داعش و بعث در آشوب های اخیر پارلمان عراق


منابع مطلع عراقی و منطقه ای از وجود همکاری گسترده بعثی – داعشی در آشوبهای اخیر پارلمان عراق خبر دادند.

به گزارش «شیعه نیوز»، «کریم النوری» یکی از رهبران برجسته الحشد الشعبی، امروز چهارشنبه تصریح کرد: ردّ پای همکاری حزب منحل «بعث» و گروه تروریستی « داعش» در تظاهرات اصلاح طلبانه مردم عراق در منطقه سبز بغداد، واضح و مشهود بود.

بنا به نقل از وبگاه خبری «المسله»، النوری از خنثی کردن توطئه ای بعثی – داعشی، در مناطق ابو غریب که به قصد ایجاد ناامنی و سیطره بر بغداد طراحی شده بود، خبر داد.

النوری اظهار داشت: گروه تروریستی داعش، در هفته جاری در نظر داشت تا با نفوذ به خط مقدم الحشد الشعبی، به ابو غریب حمله کند که با جان فشانیهای الحشد این توطئه خنثی شد.

این رهبر برجسته الحشد الشعبی تأکید داشت قصد از اجرای این طرح تروریستی، وصول به بغداد، و ایجاد ناامنی و بی ثباتی در این شهر، همزمان با حمله تظاهر کنندگان به پارلمان بود.

منابع مطلع عراقی، از پشت پرده شعارهای حمایت از صدام حسین در بین تظاهرکنندگان منطقه سبز خبر داد و گفت: دست یابی به نمادهای حزب بعث مانند پرچم سابق این حزب، و عکسهای صدام حسین پس از پایان هجوم به پارلمان، حاکی از توطئه داعشی - بعثی است.

در این راستا، «خالد الأسدی» در واکنش نسبت به سر دادن شعارهای ضد ایرانی در منطقه سبز بغداد، از وجود هواداران بعث در بین تظاهر کنندگان خبر داد. وی ضمن اظهار تأسف از این رخداد، بر پایداری روابط محکم دوجانبه دولتهای عراق و ایران -با وجود تلاشهای بقایای نظام بعث در جهت تخریب روابط- تأکید کرد.

انتهای پیام/750


ویدیو مرتبط :
پرچم داعش این بار مقابل پارلمان انگلیس-عراق-سوریه