سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور گسترده مردم در انتخابات سبب تحکیم وحدت و افزایش قدرت ملی


قدرت الله فلاح نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات امری بسیار خطیر است چرا که سرنوشت مردم با مشارکت سیاسی و نوع انتخاب آنان پیوند دارد.
وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم قدرت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا نشان می دهد و نیز سبب تحکیم وحدت و افزایش قدرت ملی و به تبع آن توسعه یافتگی کشور می شود تصریح کرد: مسوولان به عنوان مجریان انتخابات باید امانت دار رای مردم باشند و با حرکت در چارچوب قانون و پیروی از مبانی دینی و اخلاقی سلامت انتخابات را تضمین کنند.
فرماندار سلسله با بیان اینکه کاندیداهای مجلس چه رای بیاورند و چه نیاورند نزد خداوند و مردم دارای عزت هستند، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید خود را به صورت قانونی و عقلانی در معرض انتخاب قرار دهند و مردم نیز با مطالعه و با دوری از تعصبات قومی بهترین گزینه را برای نمایندگی شهرشان در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
فلاح نژاد عنوان کرد: شهرستان سلسله و دلفان با بیش از 220 هزار نفر جمعیت مشترکا یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت و از آغاز ثبت نام تا کنون نیز 16 نفر با مراجعه به فرمانداری دلفان اقدام به ثبت نام برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی کرده اند که از این مجموع، تعداد 7 نفر از شهرستان سلسله بوده اند .
وی گفت: در انتخابات 7 اسفند بیش از دو هزار نفر در شهرستان در قالب هیات های اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی دخیل خواهند بود.
فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تعداد 82 شعبه در نظر گرفته شده که از این تعداد، 42 شعبه سیار و 39 شعبه ثابت خواهند بود.
فلاح نژاد تاکید کرد: باید در انتخابات هفتم اسفند با برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم به دنیا معنای واقعی مردم سالاری دینی را نشان دهیم.
7265/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقش حضور گسترده مردم در انتخابات 92 در بهبود وضعیت اقتصاد