ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کلاس‌های رایگان برای توسعه وودبال


ورزش > دیگر ورزشها - امیرحمزه توسلی به عنوان رییس جدید انجمن وودبال برگزیده شد و در مورد گسترش این رشته در سطح کشور برنامه‌های زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز به عنوان رییس جدید انجمن وودبال انتخاب شد. از او در مورد برنامه‌هایی که برای گسترش این رشته دارد سوالاتی پرسیدیم. او برنامه‌های خود را بیان و در مورد این رشته هم توضیحاتی مختصرا ارئه کرد.

در مورد وودبال

انجمن وودبال یکی از دو انجمن گلف و مینی‌گلف است و این انجمن پتانسیل‌های خوبی برای پیشرفت دارد. به خصوص این که این انجمن دارای مسابقات آسیایی هست و می‌تواند مدال آور هم باشد؛ برای همین از نظر کمیته ملی المپیک اهمیت دارد.

جایگاه این رشته در گذشته و آینده

یک چند سالی زحمت کشیده شده تا این رشته شناخته بشود. تا الان رییس انجمن خود شخص رییس فدراسیون بوده است، کرسی نایب ریسی آسیا هم برای ایران است و قابلیت بسیار زیادی دارد تا به عنوان یک ورزش همگانی مطرح بشود؛ زیرا مثل گلف متشکل از 12 میدان است و می‌توان با طناب کشی زمین را مشخص کرد و می‌شود در پارک‌ها این بازی را انجام داد. با توجه به زیبایی و حس رقابت می‌تواند یک ورزش خوب برای خانواده ها باشد. ما در دو قالب این ورزش را داریم هم در چمن و هم در ساحل. با توجه به دارا بودن سواحل خوب در شمال و جنوب می‌شود که این ورزش را گسترش دهیم. این ورزش را چون تا به حال فقط در چمن داشتیم؛ با اضافه شدن مدل ساحلی .بسیار می‌تواند به حوزه توریسم ما هم کمک کند. در حوزه ساحلی می‌توانیم میزبان مسابقات بین المللی باشیم. بخش خصوصی هم می‌تواند وارد شود و از پتانسیل‌های این رشته استفاده کند.  ما برنامه مهمی داریم تا یک هیات رییسه قوی برای انجمن و یک تیم اجرایی قوی داشته باشیم و هیات ها رو هم می‌خواهیم از رییس کمیته به رییس انجمن ارتقا بدهیم. این پتانسیل وجود دارد که در 10 نقطه در کشور وودبال را گسترش بدهیم امسال قهرمانی کشور را در چمن برگزار می‌کنیم. در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنیم و قطعا سال آینده مسابقات قهرمانی کشور در ساحلی را هم برگزار می کنیم. وزارت ورزش و شهرداری‌ها می‌توانند نقش بزرگی در گسترش این رشته داشته باشند.

آموزش رایگان

امیر حمزه توسلی  گفت: درخواست می‌کنم از همه علاقه ‌مندان بیایند در کلاس‌های آموزش رایگان ثبت نام کنند. ما برنامه ریزی می‌کنیم تا ماه آینده در سایت انجمن وودبال اطلاع رسانی کنیم و علاقه‌مندان می‌توانند ظرف 6 ماه بازیکن حرفه‌ای بشوند. 

258 41


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی ترجمه شده تحقیق و توسعه