سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای اولین بار، امکان خرید بلیط پروازهای خارجی با کارت شتاب!


برای اولین بار، امکان خرید بلیط پروازهای خارجی با کارت شتاب!رپرتاژ آگهی/ یکی از دغدغه های همیشگی مسافرانی که در مسیرهای خارجی رفت و آمد زیادی دارند، تهیه ی بلیط به موقع و با قیمت مناسب است. معمولاً از چند ماه قبل به دنبال بهترین بلیط هواپیما متناسب با قیمت و زمان و ایرلاین هستند و این دغدغه را مدام به همراه دارند، زیرا بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی آن گونه که باید، اطلاعات مورد نیاز مسافر را در اختیار او قرار نمی دهند و احتمال به وجود آمدن مشکل و نارضایتی مسافر که ناشی از عدم آگاهی کامل و کافی است، وجود دارد.
امروز امکانی برای مسافران پروازهای خارجی فراهم شده که بی نیاز به تماس با آژانس های مسافرتی، خود نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام کنند.
مسافران پروازهای خارجی می توانند بلیط سفر خود را از طریق کارت شتاب بانکی رزرو و خریداری کنند. با وجود سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، همچون علی بابا دات آی آر، مسافران این امکان را دارند که بلیط خود را هر زمان و به هر مقصدی به صورت آنلاین خریداری کنند.
ویژگی سامانه ی علی بابا، ارسال آنیِ بلیط به ایمیل مسافر است، در حالی که بیشتر آژانس ها، بلیط مسافر را تا روزهای نزدیک پرواز ارسال نمی کنند و این نگرانی تا لحظه ی دریافت بلیط همراه مسافر است. بنابراین اگر شما هم قصد خرید بلیط پروازهای خارجی را داشته باشید، می توانید همین حالا با ورود به سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما www.alibaba.irو جستجوی پرواز مورد نظر از میان پروازهای معتبر و با سابقه ای همچون لوفتانزا، ایرفرانس و ... بلیط خود را با اطمینان و از طریق کارت بانکی خود تهیه کنید.

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
اولین ویدیو از گلکسی اس 4 با امکان دو سیم کارت