فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش شبیه خوانی حضرت علی اکبر (ع) در سعادت‌آباد/ برپایی ایستگاه مدافعان حرم حضرت زینب(س)


به گزارش خبرگزاری فارس، مجلس تعزیه خوانی حضرت علی اکبر علیه السلام امشب با گوشه هایی از نمایش آب رسانى به خیمه ها در شب عاشورا و همچنین داوطلب شدن حضرت براى شهادت بعد از نماز مغرب و عشاء در خیمه تعزیه خاتون داغدیده واقع در سعادت آباد، میدان بهرود برگزار می شود.

 علاوه بر برپایی خیمه تعزیه، خیمه مدافعان حرم و نمایشگاه روز عاشورا و خرابه های شام نیز برپا شده است. در ایستگاه مدافعان حرم حضرت زینب (س)، عکس و پوسترهایی از حرم مطهر حضرت زینب (س) و شهدای مدافع حرم این بانوی بزرگوار به نمایش گذاشته شده است.

  به منظور زنده نگه داشتن و بازخوانی حماسه تاریخ ساز محرم و عاشورا، غرفه های روز عاشورا و خرابه های شام که بیانگر واقعه قیام عاشورا تا وقایعی که بر سید و سالار شهیدان گذشته است به همراه خرابه های شام تا کاخ یزید در  قالب ماکت و عکس به تصویر کشیده شده است.

 علاوه بر این، ایستگاه عرضه محصولات فرهنگی و گالری عکس به همراه مجموعه ای از سخنان بزرگان با موضوع واقعه عاشورا نیز برپا شده است.

ضمن برگزاری مجالس تعزیه، مشاوران و کارشناسان دینی و مذهبی نیز هر شب در غرفه هایی که به همین منظور جانمایی شده است، پاسخ گوی شبهات دینی، مذهبی و اعتقادی عزاداران خواهند بود.

شب پنجم، یکشنبه 8 آذر مراسم تعزیه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PA5L8L


ویدیو مرتبط :
شهید علی جشی از مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله