ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صحبت‌های گوامی‌ها عجیب است


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 22:22

صحبت‌های گوامی‌ها عجیب است

کاپ/ مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت:مسولان گوام یک سری صحبت های خاص مطرح می کنند که جای تعجب است.
امیر حسینی درباره وضعیت پرواز تیم ملی به گوام اظهار داشت:ما دو ماه پیش کارمان را برای گرفتن ویزا آغاز کردیم.گوام کنسولگری در ایران ندارد و ما هم آنجا کنسولگری نداریم.پس از بازی مقابل هند ملی پوشان به ایران رفتند.
وی ادامه داد:به دنبال این بودیم که با پرواز چارتر به گوام برویم و اجازه پرواز مستقیم را به ما ندادند. مسولان گوام یک سری صحبت های خاص مطرح می کنند که جای تعجب است.کشوری که این همه توریست دارد مشخص نیست چرا این حرف ها را می زنند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:ما هنوز فرصت داریم.تیم ملی باید پنجشنبه شب راهی گوام شود.اگر شرایط سفر چارتر فراهم شود امکان این بحث مهیاست.
حسینی درباره دلیل خط خوردن میلاد محمدی از تیم ملی گفت:مطابق آنچه مدیر رسانه ای تیم ملی به من گفت میلاد محمدی آسیب دیده است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
صحبت های عجیب مورینیو