سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یکهزار و 79 جلد گواهینامه در استان مرکزی ضبط شد


به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالفضل امیدی افزود: این طرح از ابتدای سال 92 در راستای ارتقای تسهیل در عبور و مرور و افزایش نظارت بر مقررات راهنمایی و رانندگی به مرحله اجرا درآمده است.
وی بیان کرد: از مجموع گواهینامه های ضبط شده در این مدت، 423 جلد آن در سطح معابر شهری و 656 جلد آن در سطح محور های مواصلاتی بوده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 337 جلد گواهینامه در این استان ضبط شده که از این تعداد 90 جلد آن در سطح معابر شهری و 247 جلد در محوهای مواصلاتی استان بوده است.
سرهنگ امیدی بیان کرد: چنانچه شخصی در مدت ضبط گواهینامه اقدام به رانندگی نماید در حکم رانندگی بدون گواهینامه است و به موازات آن محکوم می شود.
قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی شامل 35 ماده و 32 تبصره است .ک/1
3005/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
115 استان مرکزی