گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



بازدید رایگان از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در روز جهانی موزه


به مناسبت روز جهانی موزه بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران روز چهارشنبه 29 اردیبهشت برای تمامی علاقه مندان رایگان است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ بر طبق بخش نامه اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به منظور بهره مندی عموم علاقه مندان از موزه و میراث فرهنگی این مجموعه به مناسبت روز جهانی موزه در تاریخ 29 اردیبهشت به صورت رایگان پذیران گردشگران است.

گفتنی است مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با تدارک برنامه های متنوع اقدام به برگزاری جشنواره میراث فرهنگی و صنایع دستی از تاریخ 27 تا 31 اردیبهشت نموده است که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این مجموعه به آدرس www.niavaranmu.ir مراجعه فرمایند.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
بازدید از موزه خودروهای تاریخی ایران