مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



ایمن الظواهری خواستار حمایت از جهاد در شام است


سرکرده گروه تروریستی القاعده ضمن نادیده گرفتن جنایات عناصر تروریستی وابسته به این گروه در سوریه از مسلمانان خواست که از «جهاد در شام» دفاع کنند.

به گزارش «شیعه نیوز»، «ایمن الظواهری» سرکرده گروه تروریستی القاعده در یک پیام صوتی خواستار آنچه او «دفاع از جهاد در شام» خواند شده است.

شبکه خبری «س.ان.ان» به نقل از الظواهری گزارش داد که حاکمان انگلیس، آمریکا و عربستان سعودی قصد دارند «اسلام جعلی» را معرفی کنند و به همین دلیل مرتد به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل بزرگترین پایگاه آمریکایی خارج از این کشور است، مدعی شد که بزرگترین «جنایتکاران دنیا» مانع از تشکیل «حکومت مجاهد در شام» شده‌اند.

الظواهری ضمن نادیده گرفتن جنایات گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده در سوریه مانند «جبهه النصره» در ادامه ادعا کرد: «وظیفه ما امروز دفاع از جهاد در شام در برابر توطئه‌هایی است که علیه آن صورت می‌گیرد و آمریکا، عربستان و انگلیس انجام می‌دهند.. و هدف از این توطئه‌ها این است که اسلام جعلی ارائه شود که با سکولاریسم همخوانی دارد».

سرکرده القاعده با این ادعا که مسلمانان وظیفه دارند در اتحاد «مجاهدان» شام سهیم باشند، بار دیگر خواستار تشکیل دولت «اسلامی و مجاهد» شد.

وی در پایان از تروریست‌های وابسته به القاعده خواست که در برابر حملات ارتش سوریه ایستادگی کنند.

گروه‌های وابسته به القاعده از جمله جبهه النصره در سوریه دست به جنایاتی علیه غیر نظامیان این کشور می‌زنند و در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دارند.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
گزارش بی‌بی‌سی از جانشینی الظواهری به جای بن‌لادن!!!