سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استفاده بیش از حد از فضای مجازی آسیب زا است


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سلطانعلی ناظری روز یکشنبه در همایش پیشگیری از اعتیاد و ناهنجاریهای اجتماعی در ملکشاهی افزود: : امروزه با گسترش فناوری های جدید علیرغم فرصت ها، تهدیدات جدی نیز برای نسل جوان نیز به دنبال دارد که نیازمند توجه جدی و نظارت مؤثر است .
وی استفاده نامعقول و بیش از حد از فضای مجازی ،اینترنت و ماهواره را زمینه نوعی اعتیاد مدرن ارزیابی کرد که بستر ناهنجاری های اجتماعی را فراهم می کند.
مدیر تبلیغات اسلامی ملکشاهی افزود: تقویت نهاد خانواده به عنوان اصلی ترین و محوری ترین پایگاه اجتماعی نقش بسزایی در سلامت جامعه ایفا خواهد نمود.
وی خاطر نشان کرد: خانواده ،اصلی ترین و محوری ترین پایگاه اجتماعی است که نقش بسزایی در حفظ سلامت جامعه دارد.
دکتر فتح اله محمدیان روانشناس و استاد دانشگاه نیز در این همایش گفت :اغلب ناهنجاری های اجتماعی شناخته شده در استان ایلام ریشه در اعتیاد دارد که توجه جدی مسئولین به این امر مهم یک ضرورت است.
وی با بیان اینکه اعتیاد و دیگر ناهنجاری های اجتماعی پیامدهای نامطلوبی برای جامعه در پی خواهند داشت تاکید کرد : همه افراد جامعه بایستی در پیشگیری از اعتیاد احساس مسئولیت کنند.
در این همایش از تعدادی از فعالان امر پیشگیری از اعتیاد و دیگر ناهنجاریهای اجتماعی در ملکشاهی تقدیر شد.
در این روز با حضور جمعی از مسئولین نمایشگاه عکس با موضوع نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی نیز جهت استفاده خانواده ها به مدت یک هفته در شهر ارکواز ملکشاهی افتتاح شد.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار گفته است.
7179/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آسیب های فضای مجازی