سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی: مسیر مراغه- هشترود مسدود است


سرهنگ جواد ناموران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از روستاییان خواست تا از تردد در محورهای مواصلاتی در این وضعیت آب و هوایی خودداری کنند.
وی ادامه داد: در تمام جاده های استان بارش برف ادامه دارد و در این شرایط تردد خودروهای سبک و سنگین فقط با زنجیر چرخ میسر خواهد بود.
سرهنگ ناموران اظهار کرد: هم اکنون در گردنه های شیبلی، سامبران و نصیرآباد بارش برف ادامه دارد و در گردنه نظرکهریزی نیز با بارش برف همراه با کولاک شدید مواجه هستیم.
وی از مردم خواست از مسافرت های غیر ضروری در جاده های استان با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم خودداری و در صورت ضرورت سفر مواد خوراکی، پوشاک مناسب و پتو به اندازه کافی به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف و کولاک خوشبختانه در 24ساعت گذشته تاکنون تصادف منجر به فوت گزارش نشده است.
وی تاکید کرد: رانندگان پیش از سفر بخاری و برف پاکن های خودرو خود را کنترل و نسبت به وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل و در هنگام حرکت نیز سرعت مطمئن را رعایت کنند.
بارش برف، کولاک و یخبندان در آذربایجان شرقی از پنجشنبه شب آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.
6120/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در برنامه سحریزخیر(قسمت 1)