یک چشم را انتخاب کنید تا رازی از شخصیت‌تان بگوید


 یک چشم را انتخاب کنید تا رازی از شخصیت‌تان بگویدفرادید/ اگر جذب چشم شماره‌ی ۱ شدید:
شما همان روح مهربان و آزاد هستید. به هر کسی که وارد زندگی‌تان شود خوشامد می‌گویید. فرقی نمی‌کند که این شخص همراه باشد یا رهگذر! شما ریسک کردن را ترجیح می‌دهید و اگر دور از دیگران باشید، آسیب می‌بینید. کمک به دیگران یک اولویت مهم برای شما است.

اگر جذب چشم شماره‌ی ۲ شدید:
شما روح آگاهی دارید. همیشه به دنبال انجام کار درست برای جامعه و دنیای‌تان هستید. باور دارید که کارهای‌تان تاثیرگذار هستند، حتی اگر کوچک باشند. شما معتقد هستید برای زندگی در این سیاره، کنش‌گرایی بهایی است که باید پرداخت کنید.

اگر جذب چشم شماره‌ی ۳ شدید:
روح شما توفانی است. گذشته‌ی شما احتمالا جنجال‌آمیز بوده‌است و هنوز هم روی زندگی امروزتان تاثیر می‌گذارد. شاید احساس کنید زندگی یک شوخی ناگوار است و برای پیدا کردن صلح و آرامش در آن مبارزه کنید. با این وجود، شما توانایی صعودِ پس از سقوط را دارید و می‌توانید آرامش را به زندگی‌تان بازگردانید. شما یک نقطه‌ی نورانی در جهانی هستید که به تسخیر دیو و دد آمده‌است.

اگر جذب چشم شماره‌ی ۴ شدید:
شما فیلسوف هستید و می‌کوشید مفاهیم عمیق‌تر زندگی را بیابید اما وقتی چیزها را آن‌طور که هستند می‌پذیرید، آرامش دارید. شما به توانایی خودتان برای حل معمای این زندگی ایمان دارید. شاید نتوانید همه چیز را کشف کنید، اما اشکالی ندارد.

اگر جذب چشم شماره‌ی ۵ شدید:
شما مرموز هستید. هنوز خودتان را کشف نکرده‌اید و همین باعث می‌شود که برای اطرافیان‌تان نسبتا مبهم باشید. در صحبت کردن پرده‌پوشی نمی‌کنید و اهل عمل هستید. و هیچ حرفی نمی‌زنید مگر این‌که راجع به آن اطمینان داشته باشید.

اگر جذب چشم شماره‌ی ۶ شدید:
شما یک آدم حساس و باملاحظه هستید. به جزییات کوچک توجه دارید و به ندرت چیزی را فراموش می‌کنید، حتی اگر موضوعی احمقانه و بی‌معنی باشد. شکننده هستید اما هرگز آن را نشان نمی‌دهید. درون‌یافت قدرتمندی دارید و اغلب نخستین کسی هستید که مشکلات پیش رو را می‌بیند.

اگر جذب چشم شماره‌ی ۷ شدید:
شما یک روح پرشور دارید. پرانرژی، احساساتی و برای نقش رهبری عالی هستید. عقایدتان را به همه می‌گویید و روی آنها پافشاری می‌کنید. و از هر چیز مخاطه‌آمیزی به شدت هیجان‌زده می‌شوید.

اگر جذب چشم شماره‌ی ۸ شدید:
شما دیوانه‌اید! علائق، فعالیت و سیستم‌های اعتقادی غیرمعمول دارید. و احتمالا دیگران شما را یک آدم عجیب و غریب می‌نامند. اما نگران نباشید، شاید این‌ها توهین‌آمیز به نظر برسند اما همان چیزهای هستند که شما را خاص و متفاوت نشان می‌دهند. شما سنت‌ها را با خنده و تمسخر رد می‌کنید و هرگز آنها را تایید نمی‌کنید.

اگر جذب چشم شماره‌ی ۹ شدید:
شما اهل بصیرت و شهود هستید. آدم‌ها، فرهنگ‌ها و کل دنیا را به خوبی درک می‌کنید. شما می‌توانید آدم‌ها را مانند یک شعر بخوانید و می‌دانید چه زمانی به شما دروغ می‌گویند. همه‌ی کارهای شما حساب‌ شده‌است و هیچ‌ کاری را سرسری نمی‌گیرید. می‌توانید دیگران را بازیچه و ملعبه‌ی دست قرار بدهید، هرچند ما چنین رفتاری را توصیه نمی‌کنیم.





منبع: فرادید


ویدیو مرتبط :
رازی برای تسخیر - رازی به نام هدیه دادن به زن