سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله مرد شیشه‌ای به زنان در شرق پایتخت


مرد شیشه‌ای که قصد داشت زنی را با تهدید در خیابان ربوده و به خانه اش ببرد، با مقاومت قربانی‌اش ناکام ماند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش جام‌جم، چهارشنبه گذشته اهالی خیابانی در شرق تهران با شنیدن سر و صدایی ،متوجه شدند پسر همسایه با تهدید در حال بردن زن جوانی به خانه‌اش است. مرد 33 ساله به نام مهران وقتی متوجه حضور اهالی شد، با تهدید چاقو پا به فرار گذاشت. زن جوان نیز با مراجعه به دادسرای امورجنایی از او شکایت کرد و گفت: صبح در حال رفتن به نانوایی بودم که مرد همسایه سد راهم شد و با چاقو تهدیدم کرد که باید به خانه‌اش بروم اما من مقاومت کردم. مهران به زور مرا روی زمین کشید تا به خانه ببرد. کوچه خلوت بود و کسی برای کمک نیامد تا این‌که با ایجاد سر وصدا از همسایه‌ها کمک خواستم. قبل از این که پسر جوان موفق شود مرا به خانه اش ببرد، تعدادی از اهالی به کمکم آمدند و با پلیس تماس گرفتند. مرد آدم ربا وقتی متوجه شد در ربودن من ناکام مانده ،از محل فرار کرد. پسر جوان پیش از این هم چند نفر از دختران و زنان محله را با چاقو تهدید کرده بود و هربار با گرفتن رضایت در کلانتری توانسته بود از مجازات فرار کند.

با اعلام شکایت زن 28 ساله تحقیقات برای دستگیری مهران آغاز و سرانجام روز سه‌شنبه او در خانه یکی از اعضای خانواده‌اش شناسایی و دستگیر شد.

روز گذشته با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی، او باقبول اتهام آدم‌ربایی گفت: چند سالی است به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارم و بیکار هستم. شیشه قدرت تفکر را از من گرفته و نمی‌دانم چرا دست به این کار می‌زنم. روز حادثه نیز مواد مصرف کردم و به خیابان آمدم. زن جوان در خیابان تنها بود به همین دلیل وسوسه شدم تا او را به خانه ببرم. با تهدید چاقو از لیلا خواستم به خانه بیاید اما سر و صدای او باعث شد اهالی محل به خیابان بیابند و فرار کنم.

با اظهارات متهم 33 ساله او با دستور سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای امورجنایی بازداشت و برای بررسی سلامت روحی و روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شد.


ویدیو مرتبط :
شیشه ایمنی شرق tsi1.ir