سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعداد فوتی های ناشی از تصادف های جاده ای در زنجان كاهش یافت


مهرداد ستاره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد فوتی های ناشی از تصادف های رانندگی در جاده های این استان طی سال 94 را 265 نفر و طی سال93، 290 نفر ذكركرد.
وی یادآورشد: طی سال قبل تعداد افرادی كه بر اثر مصرف مواد مخدر و روانگردان ها فوت كرده اند به 47 نفر رسید كه این میزان نسبت به سال 93 كاهش 28 درصدی دارد.
تعداد فوتی های ناشی از مصرف مواد مخدر و روانگردان ها طی سال 93، 65 نفر ثبت شده است.
ستاره اظهار كرد: طی این مدت 21 نفر بر اثر گازگرفتگی، شش نفر برق گرفتگی، شش نفر غرق شدگی و 10 نفر سوختگی فوت كرده اند.
تعداد فوتی های سال 93 بر اثر گاز گرفتگی به 14 نفر، برق گرفتگی 11 نفر، غرق شدگی هفت نفر و سوختگی به 12 نفر رسید.
وی خاطرنشان كرد: 9هزار و 242 مورد معاینه افراد مصدوم در نزاع، پنج هزار و 15 نفر مصدوم در تصادف و 432 نفر مصدوم ناشی از سوانح كار در پزشكی قانونی استان زنجان طی سال گذشته معاینه شده اند.
ستاره مجموع افراد معاینه شده كه موفق به دریافت جوابیه معاینه ها طی سال گذشته شده اند را 29 هزار و 344 مورد عنوان كرد و آمار سال 93 را 28 هزار و 890 نفر برشمرد.
3216/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریزی که با تصادف خاتمه یافت