ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اشتباه پرسپولیسی‌ها و یک هشدار مهم/ به شایعات توجه نکنید


اشتباه پرسپولیسی‌ها و یک هشدار مهم/ به شایعات توجه نکنیدجام نیوز/ در میانه‌های نیمه اول بازی با گسترش فولاد اتفاق جالبی روی سکوهای هواداران پرسپولیس رخ داد.
در میانه‌های نیمه اول بازی با گسترش فولاد اتفاق جالبی روی سکوهای هواداران پرسپولیس رخ داد. در آن زمان و در شرایطی که بازی با نتیجه مساوی بدون گل در جریان بود، ناگهان تعدادی از هواداران از روی عمد هلهله به پا کردند تا به بازیکنان القا کنند که استقلال در بازی همزمان گل خورده است.
این کار آنها با اعتراض شدید سایر پرسپولیسی‌ها همراه شد. این گروه دوم عقیده داشتند چنین حرکاتی به جای اقزایش روحیه، فقط تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد و باعث می‌شود آنها بازی را شل بگیرند. گفتنی است چنین رفتار غلطی چند بار هم در بازی با نفت از سوی تعدادی از هواداران پرسپولیس سر زد و برای لحظاتی همه را به اشتباه انداخت.
این اتفاق بیش از هر چیز دیگری یادآور حوادث تلخ رخ داده در بازی پایانی لیگ چهاردهم است؛ جایی که هواداران تراکتورسازی گمان کردند سپاهان در دقایق پایانی دو گل خورده و آنها با وجود تساوی برابر نفت، قهرمان لیگ برتر شده‌اند.
معمای اتفاقات آن روز تبریز هیچوقت حل نشد و کسی نفهمید مقصر واقعی کیست. با این حال این احتمال نیز وجود دارد که سهل‌انگاری و تصمیم اشتباه برخی از هواداران موجب متشنج شدن فضا شده باشد. از این اتفاقات در هفته‌های پایانی زیاد رخ می‌دهد و گاهی ممکن است به دلیل ازدحام جمعیت، کنترل اوضاع و اثبات حقیقت غیرممکن شود. به هر حال انتظار می‌رود خود هواداران در مسابقات هفته آخر کمی خویشتندار باشند و هر مطلبی را بدون تحقیق باور نکنند.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
به شایعات توجه نکنید ( علی اکبر رائفی پور )