سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واژگونی خودرو در جاده داشلی برون گنبد یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت


اصغر نودهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر روز گذشته و در نزدیکی سه راهی اینچه برون رخ داد و نیروهای هلال احمر مستقر در پایگاه امداد و نجات این سه راهی بلافاصله با حضور در محل حادثه به امداد رسانی پرداختند.
وی افزود: یکی از سرنشینان خودرو در محل حادثه جان خود را از دست داد و یکی از مصدومان که جراحات سنگینی برداشته بود توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان پیامبر اعظم گنبد منتقل شد.
رئیس جمعیت هلال احمر گنبد افزود: مصدوم سوم این حادثه نیز توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده است.
نودهی خاطرنشان کرد: حادثه مذکور سی و هفتمین حادثه از آغاز سال جاری تاکنون در این منطقه است که توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی به آنها انجام شده و قسمت اعظم آنها حوادث جاده ای بوده است.
وی با بیان اینکه بیشتر حوادث رانندگی در جاده ارتباطی گنبد - داشلی برون واژگونی خودرو است، به رانندگان توصیه کرد با توجه به باریک بودن این جاده، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
وی نقش عامل انسانی را در تصادفات بالا دکر کرد و گفت : 70درصد علت حوادث جاده ای مربوط به خطای انسانی است و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت سرعت مطمئنه در پیشگیری از اینگونه حوادث بسیار موثر است.
جاده گنبد - داشلی برون راه ارتباطی مرکز این شهرستان به روستاهای نوار مرزی ار بخش داشلی برون و نیز گمرک اینچه برون محسوب می شود.
1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت