سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو هزار و 500 نفر مشمول صندوق بیمه اجتماعی و روستایی در محمودآباد


یحیی یوسف پور روز دوشنبه در جلسه ستاد بیمه کشاورزان و روستائیان و عشایر شهرستان محمودآباد گفت: زندگی عزت مندانه کشاورزان و اقشار ضعیف جامعه در گرو بیمه کشاورزان و روستائیان و عشایر است و باید مردم از کارکردهای اثر بخش این بیمه مطلع گردند.
وی مهمترین ماموریت این ستاد را تعمیم و گسترش سطح پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر عنوان کرد و گفت : این مهم در سایه ارتقای سطح تعاملات سازنده کلیه نهادها و دستگاه های اجرایی و با اطلاع رسانی درست در بین اقشار مختلف جامعه صورت می پذیرد.
رئیس ستاد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر شهرستان محمودآباد ضمن تاکید بر استفاده از کلیه ظرفیتها در توسعه فعالیت های صندوق جهت خدمت رسانی به مردم گفت: تعامل با علما ، روحانیون، مقامات بومی و محلی در جهت معرفی صندوق و بهره گیری از قابلیت های دستگاههای اداری از جمله دهیاری ها و جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان در تحقق ماموریت ها و اهداف و برنامه های این صندوق می تواند کمک حال باشد.
وی گفت: در راستای اجرای طرح صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایری بیش از یک هزار و 600 نفر در شهرستان محمودآباد تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند که از این تعداد 159 نفر از سوی کمیته امدادامام خمینی (ره) و 116 نفر از سوی بهزیستی تحت پوشش قرار گرفته و در حال حاضر 18نفر مستمری بگیر وجود دارد.
یحیی یوسف پور با اشاره به سهمیه سرانه استان مازندران گفت: این انتظار می رود در سایه نهضتی همگانی و فراگیر اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و شهروندان از طریق 10 کارگذار تعیین شده در روستاها بتوانند ضمن مراجعه نسبت به تحت پوشش قرار گرفتن این بیمه اقدام نمایند.
7326/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیمه کارگزاران مخابرات روستایی | 31-03-88