ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسن زاده: رای بازی استقلال و تراکتورسازی در مسیر ابلاغ است


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در مورد دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات هفته پایانی از نظر انضباطی کارنامه خوبی داشت. به طوری که غیر از چند مورد جزئی که در گزارش مقامات رسمی آمده است، هر 8 مسابقه قابل قبول بوده و در کمال آرامش برگزار شد. ضمن تشکر از مقامات اجرایی فوتبال که همزمان در 8 مسابقه مخصوصا در دیدارهای حساس، فعالانه انجام وظیفه کرده اند، اجرای مراسم اهدای جام در اهواز هم بسیار مناسب و بدون حاشیه برگزار شد. علیرغم وجود مسابقات بسیار حساس در صدر و انتهای جدول، همه دیدارها با آرامش و سلامتی و بدون تنش های انضباطی انجام شد.
وی افزود: هفته های پایان که مصادف با حضور گسترده و بعضا 100 هزار نفری تماشاگران بود، این نوید را می دهد که اگر بار فنی مسابقات بالا باشد و همه چیز در زمان و مکان خود به موقع اجرا شود و مقامات اجرایی و داوران هم با کمترین اشتباه، بازیها را برگزار کنند، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.
رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: در هر صورت خوشحالیم از اینکه بازیهای لیگ برتر به سلامتی تمام شد. اگر چه در هفته 29 و در بازی استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز شاهد صحنه های تاسف بار بودیم که رای آن هم صادر شده و در مسیر ابلاغ است، مابقی مسابقات قابل قبول بوده و حوادث نگران کننده ای وجود نداشته است. مطمئنا در لیگ های پایین تر از جمله لیگ های دسته اول و دوم، هم عزم عمومی فدراسیون وجود دارد که هفته های پایانی با کمال آرامش و نظم برگزار شود که بعد از برگزاری تمامی مسابقات و فینال جام حذفی در شهر خرمشهر، شاید بتوان یک جمع بندی انضباطی از حوادث فصل فوتبال کشور به عمل آورد و با آمار و ارقام، اطلاعاتی را به سمع ونظر علاقمندان رساند.
حسن زاده افزود: امیدواریم در اولین فرصت ممکن به طور شایسته اطلاع رسانی کنیم و توصیه هایی را برای تیم ها در فصل آینده داریم که آنها را هم به موقع بیان خواهیم کرد. از همه همکاران انضباطی سراسر کشور، خصوصا عزیزانی که به طور مستقیم، ماموریت نظارت در بازیهای حساس را بر عهده داشتند و اکثرا با طی مسافت، حتی با وسیله نقلیه زمینی در شهرهای دور و نزدیک حاضر شدند و مسائل انضباطی را به موقع در اختیارمان قرار داده و گزارش کردند، تشکر می کنم.
انتهای پیام/ک

http://fna.ir/ONZUMP


ویدیو مرتبط :
ابلاغ و اجرای رای داور