ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قدردانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سازمان لیگ فوتبال ایران


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت سازمان لیگ، ستاد هماهنگی برنامه های سازمان لیگ فوتبال ایران برای بزرگداشت شهدا تشکیل شد. در این جلسه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، محمدرضا ساکت مشاور عالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ ، محمدرضا تهرانی مسئول فرهنگی سازمان لیگ، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سرهنگ عابدی معاون بسیج ورزشکاران کشور، دکتر اسلام کریمی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جعفر گودرزی عضو سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر حجت اله هاشم بیگی  عضو ستاد یادواره شهدای زمین فوتبال چوار حضور داشتند .

در این جلسه برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای برگزاری جام شهدا در 2 بهمن 94، کنگره شهدای ورزش کشور 13 بهمن 94 ، روز شهدای ورزش و بزرگداشت شهدای چوار 23 بهمن 94 و روز شهید 22 اسفند 94 انجام شد.
دومین دوره رقابت های جام شهدا با حضور تیم های پرسپولیس تهران، سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان و صبای قم از روز جمعه  2 بهمن 94 ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز خواهد شد و همچنین مراسم بزرگداشت کنگره شهدای ورزش کشور در روز 13 بهمن 94 پیش از دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر برگزار می شود. 

قدردانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سازمان لیگ فوتبال ایران


دکتر اسلام کریمی مدیر کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه ای از تلاش های سازمان لیگ فوتبال ایران در بزرگداشت شهدا و برگزاری دومین دوره جام شهدا قدردانی کرد.
 

در این نامه خطاب به مهدی تاج نایب رئیس فدارسیون و رئیس سازمان لیگ آمده است:
ایران اسلامی همواره به فداکاری و رشادت ایثارگران خود می بالد ایثارگرانی که با مجاهدت خستگی ناپذیر خویش در تمامی عرصه های جهان در راه خدا،تلاش در مسیر پیشرفت جامعه گام بر می دارند تا پرچم پر افتخار میهن عزیزمان،همواره بر بلندای قله های عزت و شرف در اهتزاز باشد.
به پاس اهتمام متقن و ارزشمند حضرتعالی، از سعی و تلاش وافر آن عزیز ارزشی،مدیران،اعضای هیات مدیره، سرپرستان،مربیان و بازیکنان باشگاه های فرهنگی ورزشی پرسپولیس،ذوب آهن، سایپا و صبای قم در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،خاصه در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری هر چه باشکوه تر دومین دوره مسابقات جام شهدا صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید.
چه زیبا و چه نیکوست خدمت به بزرگانی که ایثار کردند تا ما درس فداکاری و مردانگی بیاموزیم البته ورود به این وادی و افتخار این خدمتگزاری، جز خلوص در ایمان به آن رشادت ها نیست و الطاف خاص و عنایات حضرت حق موجب است تا ما و شما چند صباحی بر این سبیل حق قرار گرفته و توشه ای اخروی برگیریم.

http://fna.ir/MRC04M


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مطبو عاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهریار