ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سجادی: والیبال ساحلی هم مثل سالنی، روند رو به رشدی خواهد داشت


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نصرالله سجادی که همزمان با نخستین میزبانی ایران در تور جهانی والیبال ساحلی در کیش حضور دارد، اظهار داشت: تور جهانی والیبال ساحلی در سطح بالایی در جزیره کیش پیگیری شد. این رقابت‌ها که برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و فرصت خوبی برای بازیکنان والیبال ساحلی ایران ایجاد کرد تا با بهترین‌های جهان بازی کنند.

وی گفت: من فکر می‌کنم همانگونه که والیبال سالنی موفق شده است، والیبال ساحلی نیز روند رو به رشدی خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: برگزاری این گونه تورنمت‌ها به رشد و توسعه والیبال ساحلی کمک می‌کند. از سویی باعث اقبال بیشتری از سوی مردم می‌شود و هم فرصت خوبی است تا تعداد بیشتری از تیم‌های والیبال ساحلی ایران در یک تورنمنت جهانی حضور یابند.

وی گفت: تیم‌های خوبی به این رقابت‌ها از کشورهای مختلف جهان آمدند و بازیکنان ایران نیز در جدال با آنها به تجربه جدیدی دست یافتند که در آینده حتماً کمک حال‌شان خواهد بود.

سجادی درباره ارزیابی وزارت ورزش و جوانان از عملکرد تیم‌های ایران در تور جهانی والیبال ساحلی و آیا اینکه انتظارات وزارت ورزش را برآورده شده است، گفت: حضور تیم‌های ایرانی بیشتر برای کسب تجربه بوده است. در مورد اینکه انتظارات برآورده شده است یا نه،  فدراسیون والیبال باید پاسخ دهد. وزارت ورزش زیاد در مسایل ریز و فنی فدراسیون‌ها دخالت نمی کند.

وی در پاسخ به این سئوال که وزارت ورزش برای حمایت بیشتر از والیبال ساحلی چه برنامه‌هایی دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش از کلیه برنامه‌های رشد و توسعه فدراسیون‌های ورزشی حمایت می‌کند که فدراسیون والیبال نیز مورد حمایت است. والیبال ساحلی یکی از رشته‌های زیر نظر فدراسیون والیبال است.

تور جهانی والیبال ساحلی که از 26 بهمن ماه در جزیره کیش آغاز شده است، عصر امروز جمعه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ببین والیبال ساحلی رو چکار کردن