سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زیبا و ساده، کامپیوتر جدید Lenovo


زیبا و ساده، کامپیوتر جدید Lenovoمجله سخت افزار/ شرکت لنوو که این روزها باز هم به دلیل مسائل امنیتی در نرم افزارهایش در اخبار دیده می شود،جدید ترین کامپیوتر AIO خود را معرفی کرد.لنوو از جمله بزرگترین تولید کنندگان کامپیوترهای AIO است که تمرکز ویژه ای نیز در این بخش دارد.با ما همراه باشید.

THINKCENTRE X1 با ظاهری متفاوت و زیباتر از گذشته معرفی شده است.این محصول از یک مانیتور 23.8 اینچی با دقت FHD و از نوع TFT بهره می برد.یک پردازنده اینتل،اسکای لیک،i5-6200U به همراه دو هسته،انتخاب لنوو برای محصول جدید اش بوده است.پردازش های گرافیکی بر عهده گرافیک مجتمع HD520 است.4 گیگابایت حافظه DDR4 در فرکانس موثر 2133 مگاهرتز نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در قسمت ذخیره سازها،شاهد یک درایو سالید با حجم 120 گیگابایت هستیم.بلوتوث نسخه 4.1 و WIFI،پورت USB 3.0،یک عدد پورت DP و دو اسپیکر داخلی (استریو) از دیگر امکانات THINKCENTRE X1 است.این کامپیوتر هم اکنون با قیمت 1015 دلار آماده سفارش است.



منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
آشنایی با تبلت کامپیوتر Lenovo Horizon 2S