سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر 13 ساله دستگیر شد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان در شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس فتا شهرستان سبزوار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام این خبر گفت: با شکایت مردی 42 ساله مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی دختر 13 ساله اش و مطالب کذب در شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور كار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده با استفاده از مهندسی اجتماعی در فضای سایبر، عامل انتشار تصاویر و مطالب کذب را در شهر سبزوار شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

وی افزود: متهم كه پسری 15 ساله است در مواجهه با مستندات دیجیتالی به بزه انتسابی اعتراف و عنوان داشت؛ در پی آشنایی با دختر شاکی و پس از مدتی با قطع رابطه با انتشار تصاویر خصوصی و مطالب کذب در یکی از شبکه های اجتماعی درصدد انتقام برآمدم.

سرهنگ هاشمی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی از شهروندان خواست: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت از مصادیق فعل های مجرمانه بوده که بر اساس قانون رسیدگی به جرایم رایانه ای و اینترنتی با این گونه مجرمان قاطعانه برخورد می شود.

منبع : میزان


ویدیو مرتبط :
انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی