سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تفویض اختیار تمدید زمان اخذ رأی به استانداران


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وازرت کشور، براساس اطلاعیه شماره 120 ستاد انتخابات، وزیر کشور اختیار تمدید مدت اخذ رأی مازاد در زمان اعلام‌شده را به استانداران تفویض کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با سپاس از ملت شریف ایران و با توجه به استقبال چشمگیر مردم عزیز و درخواست ستاد انتخابات استانها و به استناد به تبصره 4 ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور اختیار تمدید مدت اخذ رأی مازاد بر زمان اعلام شده به استانداران تفویض می‌نماید.

در این اطلاعیه تصریح شده است: تأکید می‌گردد اعضای شعب اخذ رأی موظفند نسبت به اخذ رأی تا آخرین نفراتی که در شعبه حضور دارند، اقدام نمایند به‌نحوی که کلیه مراجعه‌کنندگان بتوانند رأی خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آیا تفویض اختیار و مسیولیت برای کارآفرین ریسک به دنبال دارد؟