یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه برگزار شد


جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دشمنان اسلام رسیدن به اهداف خود را در به جان هم انداختن مسلمانان یافته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام حاج صادقی در یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ قدرتی را یارای ایستادگی در برابر اسلام نیست و لذا تنها راه ضربه زدن به اسلام را در ضربه زدن به شریان‌های اصلی آن یافته‌اند.

حاج صادقی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال خاموش کردن موتور حرکت اسلام هستند، گفت: امروز آسیب رساندن به شیعه و سنی هدف دشمنان نیست، بلکه می‌کوشند تا به اصل اسلام ضربه بزنند و رسیدن به این هدف خود را نیز در به جان هم انداختن مسلمانان یافته‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: دشمنان اسلام در تلاشند تا با طراحی توطئه‌های مختلف دین اسلام را نابود کنند و در این راستا نیز برنامه‌ریزی برای نشان دادن اهل تسنن به عنوان تکفیری و اهل تشیع به عنوان شیعه افراطی را آغاز کرده و می‌کوشند تا از این طریق مسلمانان را به جان هم بیاندازند.

حاج صادقی دینداری منهای روحیه انقلابی و مبارزه با ظالم را نسخه جدید دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و نظام برشمرد و گفت: در این نسخه نماز و روزه و سایر عبادات سرجای خود بوده، اما دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی مسلمانان را از آنها گرفته و از این طریق به اسلام ضربه بزند.

وی سپس از نفوذ به عنوان یکی از تهدیدهای دشمنان یاد کرد و با اشاره به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری بر این مسئله، گفت: امروز روحاینت در معرض نفوذ است و این مسئله لزوم هوشیاری روحانیون را می‌طلبد.

حاج‌صادقی مهمترین فلسفه وجودی روحانیت را بیان دین عنوان کرد و گفت: روحانیت وظیفه دارند تا دین را به آگاهی مردم برسانند و همین مسئله لزوم هوشیاری آنان را برای برخورد درست در مواقع حساس نشان می‌دهد.

حاج صادقی سپس فلسفه وجودی دین را هدایت انسان به سوی سعادت و رسیدن به مقام قرب الهی دانست و به لزوم هزینه کردن برای حفظ دین تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه در مکتب اسلام هیچ نعمتی بالاتر از دین نیست، گفت: اهیمت دین تا جایی است که امام حسین(ع) در روز عاشورا و در سرزمین کربلا برای حفظ دین قیام کرد و از جاشن مایه گذاشت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
یادواره شهدای بخش شال برگزار شد