سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جاده همدان به تهران در محور ساوه مسدود است/ ترافیک نیمه سنگین در محور هزار به دلیل ریزش کوه


جاده همدان به تهران در محور ساوه مسدود است/ ترافیک نیمه سنگین در محور هزار به دلیل ریزش کوه

میزان/ رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با بیان اینکه جاده همدان به تهران در محور ساوه مسدود است، گفت: نیروهای راهور در حال بازگشایی مسیر هستند.

سرهنگ نادر رحمانی درباره مسدود شدن محور جاده همدان اظهار کرد: کولاک شدید در جاده ساوه در مسیر همدان -تهران سبب شد تا این محور تا اطلاع ثانونی مسدود شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نیروهای راهور در حال بازگشایی مسیر هستند، افزود: این محور به علت بارش برف، محور همدان-ساوه تا اطلاع ثانوی مسدود است که بلافاصله پس از بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به این مطلب که محور مریوان - سقز نیز به علت بارش برف شدید مسدود است، افزود: محور هراز نیز به علت ریزش کوه شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در خاتمه با بیان این مطلب که مه شدید در جاده ایلام - مهران سبب ترافیک سنگین در این محور شده است، تصریح کرد: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی ضروری است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
لحظه هولناک ریزش کوه و مسدود شدن یک جاده در ایران