سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت‌نام آزمون‌های مرحله اول المپیادهای علمی کشور آغاز شد


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بر اساس دستورالعمل آزمون‌های مرحله اول المپیادهای علمی کشور سال تحصیلی 95ـ94، ثبت‌نام از شنبه 19 دی ماه آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 30 دی ماه 94 ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام صرفاً به صورت اینترنتی است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه نام‌نویسی الکترونیکی به نشانی http://azmoon.srttu.edu نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

تمام دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مراحل مختلف المپیادها باید در سال تحصیلی (95ـ94) در یکی از پایه‌های دوم یا سوم متوسطه دوره دوم به تحصیل اشتغال داشته و نباید هیچ‌گونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل داشته باشند.

دانش‌آموزان پایه دوم دارنده مدال نقره و برنز المپیادهای ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، نجوم و اخترفیزیک و همچنین دانش‌آموزان پایه دوم دارنده مدال برنز کامپیوتر که در سال تحصیلی گذشته(۹۴ـ۹۳) در دوره آموزشی تابستان باشگاه دانش‌پژوهان جوان حضور داشته‌اند، در صورت تمایل به شرکت مجدد در المپیادهای علمی، ملزم به شرکت در تمام مراحل مختلف آزمون‌های المپیاد در سال تحصیلی ۹۵ـ۹۴ بوده و فقط در صورت موفقیت به مراحل بعدی راه خواهند یافت.

دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه دارنده مدال نقره کشوری المپیاد کامپیوتر که در سال تحصیلی ۹۴ـ۱۳۹۳ در دوره آموزشی تابستان باشگاه دانش‌پژوهان جوان حضور داشته‌اند، در صورت تمایل به شرکت مجدد در دروه آموزشی تابستان سال تحصیلی ۹۵ـ۹۴، علاوه بر ثبت‌نام در المپیاد کامپیوتر باید برگه خلاصه وضعیت تحصیلی و گواهی اشتغال به تحصیل در سال تحصیلی ۹۵ـ۹۴ را از مدرسه محل تحصیل که به تأیید اداره‌کل آموزش و پرورش رسیده باشد، ارائه نمایند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TMYL76


ویدیو مرتبط :
آغاز ثبت نام حوزه های علمیه سراسر کشور