سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حاشیه‌های جالب از دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب


حاشیه‌های جالب از دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب

جهان/ دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب ضمن برخورداری از نکات کلیدی در فرمایشات و توصیه های ایشان به مسئولان، حاشیه هایی نیز داشت که گفتگوی صمیمانه و چند دقیقه ای محمد رضا عارف با سردار نقدی از جمله این حاشیه ها بود.

در روزی که مسئولان نظام از بخش های مختلف و میهمانان و سفرای خارجی گردهم آمده بودند تا پای فرمایشات رهبری بنشینند، حاشیه های همچون تاخیر محمود احمدی نژاد در ورود به حسینیه، حضور وزرای دولت های دهم و یازدهم کنار هم و همچنین گفتگوی صمیمانه عارف با سردار نقدی برای چند دقیقه توجه حضار و آگاهان به مسائل سیاسی کشورمان را به خود جلب کرده بود.

در بین این حاشیه ها، گفتگوی عارف با سردار نقدی بیش از حاشیه های دیگر جلب توجه می کرد. این گفتگوهای صمیمانه و چند دقیقه ای در حالی انجام می گرفت که سال گذشته نیز گفتگوی کوتاه این ۲ چهره شناخته شده در رسانه ها با بازتاب هایی مواجه شده بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام