ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رامین رضاییان:تعصب خودم را با «نه» گفتن به استقلال نشان دادم


ورزش > لیگ برتر - مدافع پرسپولیسی ها می گوید :«در دربی آن‌قدر دویدم که در منزل حالم خراب شد.»

مهدی یکتا - خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در حالی رامین رضاییان را پیدا كردیم كه كاروان تیم ملی كشورمان به فرودگاه سئول رسیده بود. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس كه طی روزهای اخیر و پس از بازی با ذوب‌آهن با طعنه برخی همبازیان خود و شایعاتی مبنی بر تمارض روبه‌رو شده است حالا پس از درخشش در بازی با گوام حرف‌های جالبی می‌زند و... بهتر است خودتان مصاحبه ما با رامین رضاییان را بخوانید و قضاوت كنید.

* سلام رامین جان! كجایی؟

تازه از گوام رسیدیم فرودگاه سئول و ظاهراً باید چند ساعتی منتظر باشیم تا نوبت پروازمان به امارات برسد. قرار است از دبی به تهران برگردیم.

* مصاحبه‌ای بعد از بازی تیم ملی با یكی از سایت‌های خبری انجام دادی كه به نظر می‌رسید كماكان از رضا نورمحمدی و برخی شایعات دلخور هستی؟

از قول من بنویسید درد و دل و گلایه‌‌های زیادی از برخی اتفاقات و آدم‌ها دارم اما به خاطر پرسپولیس می‌خواهم سكوت كنم.

* بعد از بازی ذوب‌آهن شایعاتی راه افتاد كه خودت هم توضیح دادی اما بازهم بحث تعصب و عرق به پیراهن پرسپولیس مطرح شد.

ببینید آقای یكتا! همه می‌دانند و بارها هم گفتم اول فصل آقایان پورحیدری و مجید صالح دنبالم بودند تا مرا استقلالی كنند ولی با آمدن به پرسپولیس تعصب خودم را نشان دادم. ضمن آنكه می‌خواهم 3 نكته در مورد تعصب خودم به پیراهن پرسپولیس بگویم ولی نمی‌دانم درست است مطرح كنم یا نه؟!

* راحت باش! به هر حال بعد از بازی حذفی مقابل ذوب‌آهن حرف و حدیث‌هایی مطرح شد.

اول آنكه به پیشنهاد نقد و دو برابر یك تیم پولدار لیگ برتری به خاطر پرسپولیس جواب منفی دادم و به آنها نه گفتم. دوم در دربی هشتادویكم آنقدر دویدم كه شب در منزل حالم خراب شد اما خوشحال بودم كه به استقلال نباختیم. سوم عشق و علاقه پدرم به پرسپولیس است كه دیگر همه ایران می‌دانند شكست پرسپولیس چه استرسی به او وارد می‌كند. دیگر نمی‌دانم چگونه باید تعصب خودم را ثابت كنم؟ من صد بار گفتم بیمار بودم و یك ویروس ناشناخته به جانم افتاده بود به طوری كه اصلاً نمی‌توانستم حركت كنم. پزشك تیم و آقایان برانكو و خوردبین همه چیز را می‌دانند و از آنها هم تشكر می‌كنم كه بعد از این ماجراها پشت من ایستادند.

* ولی به نظر می‌رسد هنوز هم از برخی همبازیان خودت گلایه داشته باشی؟

گفتم حرف‌هایی دارم اما الان وقت گلایه یا دلخوری نیست. هواداران دل‌شكسته پرسپولیس دیگر حال و حوصله حاشیه‌سازی ما بازیكنان را ندارند و بهتر است همه هم و غم ما موفقیت جلوی استقلال اهواز باشد. باید به جای زبان با عمل خودمان ثابت كنیم چقدر به پرسپولیس تعصب داریم.

* این هم یك نوع طعنه نبود؟!

نه! در جواب تمام شایعاتی كه پشت سرم ساختند به احترام هواداران پرسپولیس و همان‌طور كه گفتم دل شكسته آنها سكوت می‌كنم.

* بگذریم! هر سه بازیكن پرسپولیس كه در تركیب اصلی تیم ملی مقابل گوام به میدان رفتند موفق به گلزنی شدند. در رابطه با گل خودت كه با پاس زیبای پشت پای مهدی طارمی به ثمر رسید، صحبت جدیدی نداری؟

گل من و پاس طارمی رنگی نبود!

* یعنی چه؟!

چون توی لباس تیم ملی آبی و قرمز مفهومی ندارد و همه ما یكرنگ هستیم. اگر هم تلاش سایر بازیكنان نبود، من، مهدی یا كمال موفق به گلزنی نمی‌شدیم.

* بسیار خوب، در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟

لطفاً این را هم بنوسید كه طی این مدت آقای برانكو و محمودخان خوردبین كلی از من حمایت كردند و واقعیت‌ها را در مورد بیماری رامین رضاییان گفتند. دست هر دو درد نكند و امیدوارم در بازی‌های آینده پرسپولیس جبران كنم.

251 43


ویدیو مرتبط :
‫رامین رضاییان در یک قدمی استقلال/ توافق نهایی انجام شد اما ...‬‎