سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تداوم سرما و دومین روز تعطیلی مدارس در برخی شهرهای استان اردبیل


 تداوم سرما و دومین روز تعطیلی مدارس در برخی شهرهای استان اردبیلایرنا/ریزش برف و تداوم سرما برای دومین روز متوالی مدارس برخی از شهرهای استان اردبیل را تعطیل کرد.
اموزش و پرورش اردبیل دوشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که روز سه شنبه در بخش انگوت و لاهرود تمام مقاطع تحصیلی ، در ارشق و مشگین شهر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در اردبیل، خلخال، سرعین، کوثر، نمین، نیر و هیر پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دانش اموزان دوره های اول و دوم متوسطه نیز با یک ساعت تاخیر در کلاس های درس حاضر خواهند شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی اردبیل هم اکنون دمای هوا در اغلب شهرستان های استان اردبیل بین یک تا هشت درجه زیر صفر متغییر می باشد که این برودت تا صبح فردا در برخی شهرستانها به 15 درجه زیر صفر نیز خواهد رسید.
یع گزارش ایرنا، بارش باران در شمال وبرف در مرکز و جنوب استان اردبیل از شب گذشته شروع شده و تاکنون بیشترین میزان بارش به صورت باران مربوط به شهرستان گرمسیری بیله سوار مغان با 14 میلیمتر و بیشترین بارش برف نیز مربوط به خلخال با 17 سانتیمتر بوده است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل ، از امشب بارش برف در استان کاهش یافته و با صاف شدن آسمان بر میزان برودت هوا افزوده خواهد شد.
مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز از وجود پدیده برف و کولاک در اغلب محورهای ارتباطی این استان به ویژه در مناطق کوهستانی خبر داده و به رانندگان توصیه کرده است که وسایط نقیله خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
برگزیدگان دومین سوگواره وبلاگ نویسی استانی اسوه صبر مشکین شهر استان اردبیل