فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رقابت بیش از 3 هزار شرکت‌کننده در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)


به گزارش خبرگزاری فارس، نهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل دارالقرآن امام علی(ع) با حضور 3 هزار و 300 شرکت کننده از سراسر کشور از روز گذشته آغاز شد.

در این رقابت‌ها بیش از 200 شرکت کننده خارجی از کشورهای عراق، افغانستان و سایر کشورها ثبت‌نام و برخی از طلاب جامعه المصطفی و دانشجویان خارجی از این مسابقات استقبال کردند.

در نهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) یک‌هزار و 800 خواهر در 6 رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء ، حفظ پنج جزء، قرائت و ترتیل خوانی قرآن در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال شرکت کردند که رقابت این افراد از روز گذشته 2 آذرماه آغاز شده است و تا جمعه ادامه دارد که با توجه به استقبال داوطلبان شهرستانی، روزهای اول این مسابقات به قاریان و حافظان تهرانی اختصاص دارد و از چهارشنبه تا جمعه شرکت‌کنندگان شهرستانی به رقابت می‌پردازند.

رقابت برادران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) نیز در روزهای ششم تا نهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم اختتامیه نهمین دوره از مسابقات امام علی(ع) عصر جمعه از ساعت 14 الی 16، با پیام یکی از مراجع عظام تقلید و معرفی نفرات برتر و با حضور جامعه قرآنی در مجموعه فرهنگی سرچشمه واقع در بهارستان، چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور برگزار می‌شود.

دارالقرآن امام علی(ع) از مؤسسات وابسته به سازمان دارالقرآن الکریم است و این سازمان همکاری‌هایی برای بهتر برگزار شدن این مسابقات داشته است و «مهدی قره‌شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن به عنوان رئیس هیأت داوران مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) حضور دارد و «محمد بادپا» نیز مسئولیت کمیته فنی و داوری را به عهده دارد.

اسامی داوران این رقابت‌ها در بخش خواهران به شرح ذیل است؛

داوران بخش حسن حفظ

زهرا صریحی نژاد

غصون مسلمی

منصوره سرمدی

منصوره شیرازی

شبانی قهرودی

الهام منگلی

داوران بخش صوت و لحن

زهرا بهاری

زینب آقایی

ایمان صحاف

نجات صحاف

مزینی

پریسا مجرد

سمیه حاجعلی

سکینه جعفرزاده

شیما چنگی

داوران بخش تجوید 

فهیمه اسماعیلی

معصومه عباسی نظری

مرجانه نیاورانی

اعظم الماسی

حسینی‌فر

داوران بخش وقف و ابتداء

محبوبه کاتب

هاجر حیدری

ناهید گلفام

طاهره بابایی

فاطمه کریمی 

به گزارش فارس، جوایز نفرات اول تا سوم برخی از رشته‌ها به ترتیب از سه تا یک سکه بهار آزادی خواهد بود و به تمام شرکت کنندگان در این مسابقات درصورتی که موفق به کسب حد نصاب امتیاز شوند، جوایزی از 100 تا 500 هزار تومان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خندوانه، 12 مهر 94، رقابت مجدد سه شرکت کننده