آخرین آمار فروش فیلم‌های نوروزی/ «من سالوادور نیستم» 10 میلیاردی می‌شود


آخرین آمار فروش فیلم‌های نوروزی/ «من سالوادور نیستم» 10 میلیاردی می‌شودباشگاه خبرنگاران/ اکران نوروز 95 با نمایش فیلم‌های برگزیده‌ی جشنواره‌ی فجر و دو فیلم کمدی، روزهای پررونقی را سپری می‌کند.
امسال فروش فیلم ها در ایام نوروز بی سابقه بود و با نمایش فیلم‌های برگزیده‌ی جشنواره‌ی فجر و دو فیلم کمدی، روزهای پررونقی را سپری می‌کند که در این میان دو فیلم کمدی «من سالوادور نیستم» بیش از دیگر فیلم‌ها عایدی داشته‌ است. در این میان فیلم های کمدی نسبت به فیلم های اجتماعی فروش بهتری داشتند و همچنان در سانس های شبانگاهی و فوق العاده در سینماها به نمایش در می آیند.
فیلم سینمایی «بادیگارد» 27 سالن در تهران و 40 سالن در شهرستان در اختیار دارد که در تهران به فروش 2 میلیارد و 150 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 950 میلیون تومان تا شب گذشته کسب کرده است. این فیلم تاکنون به فروش 3 میلیارد و 100میلیون دست یافته است که شب گذشته در تهران به فروش 132میلیون تومانی در گیشه نایل شد.
وی درباره فروش فیلم «ابد و یک روز» هم توضیح داد: فیلم «ابد و یک روز» در 23 سالن سینما در تهران به نمایش در می آید که تا کنون 1 میلیارد و 970 میلیون تومان در تهران فروش داشته است و شب گذشته به فروش 125میلیون تومانی در تهران دست یافت. این فیلم در شهرستان 27سالن در اختیار دارد و به فروش 700میلیون تومان دست یافته است. کل فروش فیلم به رقم 2 میلیارد و 670 میلیون تومان رسید.
تاکنون فروش فیلم «من سالوادور نیستم» در تهران و شهرستان به 9 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است و به نظر می‌رسد امشب مرز 10میلیارد را عبور خواهد کرد. فیلم در 120 سالن سینمای تهران و شهرستان اکران است.
فیلم «کفش هایم کو» در تهران به فروش 310 میلیون تومان دست یافته است. در شهرستان تنها یک سانس در مشهد به نمایش در می آید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تیتر فیلم من سالوادور نیستم