بارسلونا در تهران و درخشش فوتبال پایه


بچه های ایرانی با حضور در یک تورنمنت سالیانه فرصت حضور در نیوکمپ را بدست می آورند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست مطبوعاتی مدرسه فوتبال بارسلونا در تهران با حضور نمایندگان باشگاه بارسلونا و مسئولین ایرانی با چند دقیقه تاخیر از ساعت 11:30 دقیقه آغاز شد.
 
مجید نیرومند مسئول آکادمی مذکور در این باره اظهار داشت: آکادمی بارسلونا به جز خاورمیانه در آمریکا و آفریقا هم فعالیت می کنند. ما فوتبال را در کل به عنوان یک صنعت به آن نگاه می کنیم. امروز در این اردو زیاد بر روی گرفتن پول از بچه ها اصرار نداشتیم. حتی بچه های کار هم بدون انجام هزینه در این اردو حضور دارند.
 
وی در ادامه افزود: فوتبال پایه به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول را خیلی ها به آن ورود نمی کنند چون باید استعداد باشید. اما در بخش دوم این شانس برای بچه ها وجود دارد تا استعدادیابی شوند. ما استعدادهای زیادی در کشورمان داریم. همین دوره های آموزشی می تواند فرصت خوبی باشد. برنامه بعدی ما سوای مدرکی که داده می شود؛ این است که برخی از بچه ها را به نیوکمپ می بریم و در تورنومنت سالیانه آنها شرکت خواهیم کرد. از طرفی می خواهیم در مهر ماه مدرسه های فوتبال را در اینجا تاسیس کنیم.
 
این مراسم با استقبال خوب رسانه ها به انجام رسید. قرار است برای کودکان 8 تا 14 سال و بچه های محصل تا 17 سال، این استعدادیابی به مدت یک هفته برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
گل در فوتبال پایه تهران