ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: کی‌روش بهتر از همه می‌تواند در مورد استعفایش تصمیم بگیرد/ او نیاز به مشورت کسی ندارد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بچه‌ها خیلی خوب تمرین می‌کنند، اما متأسفانه هشت نفر از بازیکنان غایب هستند. البته آنهایی که در تمرین هستند نهایت تلاش‌شان را می‌کنند و این برای ما مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار ایران برابر گوام و عملکرد ملی‌پوشان تیمش در این دیدار افزود: ملی‌پوشان ما امروز در بازی مقابل گوام خیلی خوب ظاهر شدند و می‌توانیم برای بازی با استقلال اهواز روی آنها حساب ویژه‌ای بازی کنیم.

وی افزود: نیازی نیست که بگویم حریف ما در چه سطحی قرار دارد، چرا که همه حریفان ما در لیگ برتر تیم‌های قدرتمند و قابل احترامی هستند و ما به هیچ وجه تیمی را دست کم نخواهیم گرفت، ضمن اینکه تاکید می‌کنم ما همچنان هدف‌مان در لیگ قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف شانه خالی نکرده‌ایم و می‌خواهیم نتیجه پایانی تلاش ما قهرمانی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره  اینکه نگران ناآمادگی ملی‌پوشان تیمش برای بازی با استقلال اهواز نخواهد بود، یادآور شد: طبیعی است بازیکنان ملی‌پوش ما در وضعیت صد درصدی نباشند چرا که پیش از این هم عنوان کرده‌ام تمرینات تیم ملی و تمرینات باشگاه متفاوت است. ما در بازی روز شنبه به تنها چیزی که فکر می‌کنیم برد است و گزینه‌ای غیر از این نداریم.

برانکو در واکنش به گلزنی 3 بازیکن تیمش در بازی امروز ایران و گوام خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز این برد را به بازیکنان و مربیان تیم ملی و مردم ایران تبریک می‌گویم. اعتقاد من این است که برد تیم ملی از هر چیز دیگری باارزش‌تر است و مهم نیست چه بازیکنی گل بزند، البته ما خوشحالیم که بازیکنان‌مان توانستند در تیم ملی گلزنی کنند و امیدوارم تیم ملی در ادامه مسیر خود موفق باشد و بازیکنان پرسپولیس هم در این راه موفق باشند. مایه خوشحالی است که بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی موفق باشند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود او در یک مصاحبه اعلام کرده بعضی از ملی‌پوشان تیمش باید مراقب زندگی شخصی خود باشند تا بیشتر از این افت نکنند، گفت: من نمی‌دانم در این مورد چه چیزی از قول من نوشته شده اما این را می‌دانم که یک بازیکن برای موفقیت و پیشرفت باید به موقع تمرین کند و به موقع استراحت کند و در کنار آن نیز تغذیه سالم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در پاسخ به سوال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پس از حضور کریم باقری در اردوی تیم کشتی فرنگی شایعه شده بود او می‌خواهد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شود، عنوان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم و جواب این سوال را چطور بدهم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چگونه می‌خواهد عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات اخیر پرسپولیس را جبران کند، عنوان کرد: این عدم هماهنگی جزئی از مشکلات ما است. بازیکنان بعد از20 روز به تمرینات تیم برمی‌گردند و این مسئله خوبی نیست ولی در هر حال عدم هماهنگی نمی‌تواند روی نتیجه بازی ما تاثیر بگذارد.

وی در واکنش به اینکه آیا قرار است وحید امیری به پرسپولیس بپیوند، گفت: جواب این سوال‌تان را بروید از آنهایی بپرسید که چنین شایعه‌ای راه می‌اندازند. من چندین بار این مسئله را تکرار کرده‌ام که به تمام بازیکنانم اعتماد دارم و فقط می‌توانیم یک بازیکن آن هم جای مرحوم نوروزی بگیریم. برای این کار هم هیچ عجله‌ای نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این رفتارش به خاطر این است که در آرامش کارش را انجام دهد و با بازیکنان موردنظرش مذاکره کند، گفت: چنین مسئله‌ای طبیعی است. اصول کار هم همین است. ما اول باید با گزینه‌های‌مان صحبت کنیم و بعد از آن نتیجه را به رسانه‌ها اعلام کنیم، البته باز هم تاکید می‌کنم تا الان با هیچ بازیکنی صحبتی نداشتیم و برای هرگونه تغییر هم برنامه‌ریزی نداریم. آن جای خالی هم واقعا اگر نیاز باشد پر می‌کنیم. ما فقط نمی‌خواهیم یک بازیکن بگیریم بلکه می‌خواهیم بازیکنی را جذب کنیم که مستقیم به ترکیب 11 نفره ما بیاید.

برانکو ادامه داد: هر کسی که الان بازیکن پرسپولیس است قطعا لیاقت پوشیدن پیراهن تیم را داشته و می‌تواند پیشرفت زیادی بکند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس و اینکه آیا روی ورزشگاهی توافق شده یا خیر، عنوان کرد: فعلا به دنبال بهترین گزینه هستیم. با توجه به اینکه چمن ورزشگاه باید تعمیر اساسی شود ما باید ورزشگاهی را انتخاب کنیم که حداقل 2،3 ماه میزبان تمرینات‌مان باشد. به خاطر همین ساده نیست که چنین زمینی را به این زودی انتخاب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش قصد استعفا از سمتش را دارد و او چه توصیه‌ای به سرمربی تیم ملی می‌کند، گفت: کی‌روش مربی باتجربه‌ای است که در تیم‌های بزرگی کار کرده و قطعا خودش بهتر از بقیه می‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری کند. به نظر من نیازی نیست که کسی بخواهد به کی‌روش مشورتی بدهد، ضمن اینکه شما می‌گویید اگر کی‌روش استعفا بدهد که این یعنی حدس و گمان، من هم حواسم به پرسپولیس است و دوست ندارم به این سوالات نسبی پاسخ بدهم.

برانکو در پایان درباره شایعه ناراحتی سوشا مکانی از محسن بنگر و رضا نورمحمدی به خاطر حمایت آنها از مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: جواب این سوال را باید از خودشان بپرسید اما شمایی که هر روز در تمرین هستید، می‌بینید که ما مشکلی نداریم و البته هیچ چیز پنهانی هم وجود ندارد. بهتر است این سوال را از خود این افراد بپرسید که با هم مشکل دارند یا نه، اما این چیزی که من می‌دانم بچه‌ها تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وصیت بهتر است با مشورت علماء انجام بگیرد