ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیری: باشگاه پرسپولیس برای بازی به یاد مرحوم نوروزی پاسخی به ما نداد/ برای برگزاری اردو به کیش می‌رویم


علی امیری عضو هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه قرار بود این تیم بابلی در تعطیلات نیم‌فصل در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس برود، گفت: طبق قولی که آقای طاهری به ما داده بودند، قرار شد به پاس زحمات و تلاش‌های هادی نوروزی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره او در شهر بابل که زادگاه آن مرحوم است، یک مسابقه دوستانه برگزار کنیم و حتی نامه‌ای رسمی را به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم. 

وی افزود: تصمیم داشتیم این اتفاق در تعطیلات نیم‌فصل بیفتد و حتی قبول کردیم همه هزینه‌های سفر تیم فوتبال پرسپولیس به بابل را متقبل شویم تا این مسابقه نمادین به یاد هادی نوروزی برگزار شود، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس پاسخی به نامه‌های ما ندادند.

امیری تأکید کرد: در این چند روز متوجه شدم تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای برگزاری اردو راهی امارت شود و به نظر می‌رسد با توجه به سفر قرمزپوشان این مسابقه انجام نشود، البته ما هم وقتی دیدیم که این اتفاق رخ داده، برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تصمیم داریم یک اردو را در جزیره کیش برگزار کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه بابل در پایان گفت: هادی نوروزی برای ما عزیز بود و حالا هم یادش از ذهن ما پاک نخواهد شد. دوست داشتیم به یاد آن مرحوم در زادگاهش یک بازی با تیمی که در آن به میدان می‌رفته برگزار کنیم اما فعلاً این اتفاق نیفتاده و انشاءالله باشگاه خونه به خونه بابل این آمادگی را دارد که در فرصت‌های آینده یاد و خاطره این عزیز را با برنامه‌های مختلف و بازی‌های دوستانه زنده نگه دارد تا به نوعی تسلی خاطر خانواده و فرزندان وی باشد.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/O1EDQ0


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با هادی نوروزی و رامین رضائیان در اردو پرسپولیس