سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور داعش در مافیای ماری‌جوانا


حضور داعش در مافیای ماری‌جواناایسنا/ بر اساس ادعاهای مطرح شده، برخی از مقامات فاسد در دولت آلبانی به ایجاد مزارع ماری جوانا در این کشور کمک می‌کنند که محصول آن با کشتی به انگلیس ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ورلد بولتن، داعش توانسته است با دسترسی به مزارع حشیش و قاچاق مواد مخدر به انگلیس، در آلبانی سرمایه‌ خود را افزایش دهد.
بر همین اساس این گروه تروریستی توانسته است کنترل 7 / 5 میلیارد دلاری مافیای ماری جوانا را در کوهستان‌های آلبانی به دست گیرد.
هواپیماهای خصوصی و کشتی‌ها، ماری جوانای درو شده را برای روسای مافیا در ایتالیا می‌برند و در آنجا این مواد تقسیم می‌شوند.
داعش اکنون از میان اعضای مافیای ماری جوانا نیرو جذب می‌کند.
ولادیمیر پیوواروف، یک مقام پیشین سازمان اطلاعات اعلام کرد: کاملا مشخص است که آلبانی و کشورهای دیگر در منطقه، شهروندانی دارند که به داعش می‌پیوندند.
سازمان اطلاعات کشورهای غربی، کشورهای حوزه بالکان را فعال‌ترین کشورها در ارائه نیرو به گروه‌های تروریستی می‌دانند.
وی ادامه داد: اعضای مافیا بهترین نیروها برای جذب هستند زیرا آنها در میان خشونت‌ها بزرگ شده و پرورش یافته‌اند و پول‌های کثیف داشته‌اند.
براساس گزارش منتشر شده توسط روزنامه ساندی پیپل، زندگی بسیاری توسط افراد این گروه‌های افراطی که نیروهای جدید را از میان مردان انتخاب می‌کنند به جهنم تبدیل شده است.
براساس گزارش‌های منتشر شده، منطقه "لازارات" منبع اصلی تولید ماری‌جوانا در اروپاست که در طول سال 900 تن ماراجوانا در آن تولید می‌شود.
یک مقام دولت آلبانی اعلام کرد: با توجه به پول بسیاری که از این وضعیت به دست می‌آید، طبیعی است که داعش دوست دارد تجارت مواد مخدر را در دست گیرد.
یک کارشناس امنیتی در همین راستا اعلام کرد: انگلیس مهمترین بازار برای حشیش آلبانی است که داعش در تولید و قاچاق آن نقش دارد. بر همین اساس هر کسی که مواد مخدر می‌خرد، در واقع به تروریست‌ها کمک می‌کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
ماری جوانا