علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۲۰ درصد هزینه تبلیغ به گروه‌های تئاتر کودک و نوجوان پرداخت می‌شود


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی شامگاه ۸ فروردین‌ماه در جشن روز جهانی تئاتر کودک و نوجوان در تالار هنر برگزار شد، یادآور شد: اگر ما آثار خوبی را همچون گذشته در ژانر تئاتر کودک و نوجوان در تماشاخانه‌ها به صحنه ببریم به طور یقین هم کودکان و هم خانواده‌ها از این هنر نمایشی استقبال خواهند کرد. این رویداد هم به نفع تئاتر امروز ما و هم در آینده منجر به افزایش مخاطب این هنر نمایشی می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از سالها روز جهانی تئاتر همزمان با تئاتر سایر کشورها در ایران جشن گرفته می شود اتفاق خوشایندی محسوب می شود، افزود: سال گذشته مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت‌هایی را از تئاتر حوزه کودک نوجوان و نمایش‌هایی در تالار هنر که به صحنه رفتند به عمل آورد. تا پیش از آغاز تعطیلات سال نو توانستیم تمام مطالبات گروه های نمایشی را هم پرداخت کنیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی اظهار کرد: فکر می کنم حداقل کاری که در سال ۹۵ بتوانیم برای گروه های نمایشی انجام دهیم این است که آن ۲۰ درصدی را که معمولا انجمن هنرهای نمایشی از فروش آثار بدست می آورند، برای تبلیغ کارهای هنری به صحنه رفته در اختیار گروه ها قرار دهند. هدف از این کار توانمندسازی تئاتر به ویژه حوزه کودک و نوجوان است.


ویدیو مرتبط :
دولت 50 درصد از هزینه پژوهش تولیدکنندگان را پرداخت می