سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نگذارید گرفتار طلاق عاطفی شوید


نگذارید گرفتار طلاق عاطفی شویدباشگاه خبرنگاران/ بیشترین تأثیر مخرب طلاق عاطفی بر فرزندان بوده که باعث ایجاد مشکلاتی از جمله افسردگی می شود.
محمدرضا نظامی روانشناس خانواده عنوان کرد: طلاق یک اتفاق شوم در زندگی است که تلخ تر از آن طلاق عاطفی بوده و برخلاف تصور بیشتر افراد تأثیر آن بر زوجین و فرزندان بسیار مخرب است.
وی ادامه داد: طلاق عاطفی به معنای این است که روزانه پس از ده ساعت دوری زوجین از یکدیگر هنگامی که در پایان روز همدیگر را دیده باز هم حرفی برای گفتن نداشته و در واقع با یکدیگر غریبه بوده و انگیزه ای برای صحبت ندارند.
نظامی افزود:بی تفاوتی زوجین نسبت به زندگی مشترک و آینده بیانگر این واقعیت بوده که امید چندانی به اصلاح همسر و زندگی مشترکتان نبوده و در این شرایط بهتر است که سعی شود از هر دری حتی از کوچک ترین موضوع با همسر خود صحبت کنید.
این روانشناس خانواده در پایان تأکید کرد:برای پیشگیری از این اتفاق بهتر است سعی شود وقت بیشتری را برای درکنار یکدیگر بودن صرف نمود و صحبت درباره نیازها و انتظارات طرفین موجب شده تا آرامش بیشتری را تجربه کرده و مشکلات زندگی مشترک نیز کاهش یابد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
طلاق عاطفی