سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حامیان دونالد ترامپ چه عقایدی دارند؟


حامیان دونالد ترامپ چه عقایدی دارند؟شفقنا/ حامیان دونالد ترامپ در مسائل سیاست خارجی و داخلی تفاوت هایی بنیادین با دیگر جمهوری خواهانی دارند که از میلیاردر منهتن حمایت نمی کنند.

یک پژوهش مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که طرفداران ترامپ بیش از دیگر جمهوری خواهان از ایجاد یک دیوار در مرز ایالات متحده و مکزیک حمایت می کنند، تجارت آزاد و مهاجرت را بار اضافی می دانند، باور دارند مسلمانان باید بیشتر مورد بازرسی قرار گیرند و بر این اعتقاد هستند که ایالات متحده بیش از اندازه به دیگر کشورها کمک می کند.
در نظرسنجی صورت گرفته از سوی پیو طی ماه مارس و آپریل سال جاری مشخص شد ۸۴ درصد از حامیان ترامپ در مقابل ۵۶ درصد دیگر جمهوری خواهان از ساخت دیوار در مرز مکزیک حمایت می کنند. ۶۷ درصد حامیان ترامپ در مقابل ۴۳ درصد دیگر جمهوری خواهان موافق این نظریه اند که تجارت آزاد به ضرر ایالات متحده است. ۶۹ درصد حامیان ترامپ در مقابل ۴۷ درصد دیگر جمهوری خواهان مهاجرت را بار اضافی بر دوش کشور خود می دانند. ۶۴ درصد حامیان ترامپ در مقابل ۴۵ درصد دیگر جمهوری خواهان موافق با بازرسی بیشتر مسلمانان هستند. ۵۴ درصد حامیان ترامپ در مقابل ۴۰ درصد باور دارند که آمریکا برای حل مشکلات جهان بیش از اندازه هزینه می کند.
بر اساس این نظرسنجی پیو یکی از حوزه هایی که حامیان ترامپ و دیگر جمهوری خواهانی که از وی حمایت نمی کنند اتفاق نظر دارند، مساله مبارزه با تروریسم و مبارزه با داعش است. این دو گروه با ارسال نیروی زمینی برای مبارزه با داعش و ایجاد کمپین نظامی علیه این گروهک درصد موافقت مشابه و بالایی دارند.





منبع: شفقنا


ویدیو مرتبط :
صحبت های جدید دونالد ترامپ