سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خبر تکمیلی درباره نشست زمین در خیابان ولیعصر(عج)


آخرین خبر/ جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نشست زمین در محدوده جنوب به شمال ولیعصر(عج) بالاتر از شهید بهشتی روبه‌روی پارک ساعی در لاین عمومی به طول 15 متر و عرض کامل راه خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در مورد نشست زمین در خیابان ولیعصر (عج) و وضعیت ترافیک موجود اظهار داشت: در محدوده جنوب به شمال ولیعصر بالاتر از شهید بهشتی روبروی پارک ساعی زمین در لاین عمومی به طول 15 متر و عرض کامل راه نشست کرده است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به آنکه لاین عمومی قابلیت تردد وسایل نقلیه را ندارد، پلیس راهنمایی و رانندگی از لاین ویژه برای تردد خودروهای شخصی استفاده می‌کند تا این خودروها را به فاصله 100 متر جلوتر هدایت کرده و پس از آن به لاین عمومی هدایت می‌کند.

این مقام ارشد راهور فاتب وضعیت ترافیک در بزرگراه‌های تهران را با توجه به بارش، سنگین عنوان و خاطر نشان کرد: معابر داخلی تقریباً‌ تردد روانی را شاهد هستند.

به گزارش تسنیم، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: علت نشست زمین در خیابان ولیعصر ترکیدگی لوله آب اعلام شده است.

اقبال شاکری، درباره نشست زمین در خیابان ولیعصر اظهار داشت: صبح امروز به دلیل ترکیدگی لوله در بخشی از خیابان ولیعصر روبه‌روی پارک ساعی زمین به وسعت 15 متر و عرض کامل خیابان فرو نشست. در حال حاضر پلیس در حال هدایت خودروها به سمت خط ویژه اتوبوس است و مسئولان مربوطه در حال برطرف کردن مشکل پیش آمده برای لوله آب هستند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مجید خراطها خیابان ولیعصر(عج) کنسرت خیابانی