سریال «پشت بام تهران» به جامعه ایرانی می پردازد


سریال «پشت بام تهران» به جامعه ایرانی می پردازد

فارس/ «زینب تقوایی» تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» درباره اهمیت این سریال به موضوع نماز گفت: بحث نماز و اصول اعتقادی،بخش‌هایی نیست که ما بخواهیم به کار اضافه کرده باشیم، چراکه بخشی از زندگی واقعی مردم ما است و به همین خاطر نشان دادن آن در دل زندگی عادی مردم کاملا طبیعی است.
وی درباره انتخاب نام «پشت بام تهران» نیز بیان داشت: تهران نمادی از اجتماع ما ایرانیان است و واژه تهران در نام این سریال نیز به این دلیل است که روایتگر داستانی اجتماعی است. همچنین شغل کاراکتر اصلی ما به گونه‌ای است که اغلب در ارتفاعات حضور دارد و خیلی اوقات از بالا به مناظر و مسائل نگاه می‌کند و همین موضوع می‌تواند حالت انتزاعی داشته باشد.

تقوایی در ادامه افزود: تا به اینجای کار مشکل خاصی از نظر تولید سریال نداشتیم. در کل کار تولید این جنس سختی را می‌طلبد، چراکه بخش زیادی از سکانس‌هایمان در شب ضبط می‌شود و امسال هم به دلیل سرمای زودهنگامی که داشتیم هم بازیگران و هم عوامل اذیت شدند.حتی سکانس‌هایی داشتیم که به خاطر حفظ راکوردها بازیگر می‌بایست در سرمای نزدیک به صبح و زیر باران لباس نازک بپوشد،اما همه آنها تا به حال به خاطر پیشبرد کارشان اعتراضی نکردند. در هر صورت سعی می‌کنیم در روزهایی که خیلی سرد است خودمان را با هواشناسی هماهنگ کنیم و در آن روزها لوکیشن‌های داخلی انتخاب کنیم.

وی درباره حضوربازیگران در لوکیشن بام تهران نیز گفت: لوکیشن بام تهران نداریم و منظور همان پشت بام همه خانه‌های تهرانی است.

تهیه کننده سریال «مدینه» درباره اهمیت قصه در سریال‌ها نیز بیان داشت: برای ساخت هر اثر خوبی،‌در ابتدا باید قصه خوبی داشته باشید و در وهله بعدی داستان به درستی نوشته و پرداخت شده باشد و این موضوع اصلی ترین بخش یک سریال است که سعید نعمت اله هم با قلم خوبی که دارند کار را جلو می‌برند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ابی در یکی از پشت بام های شهر تهران!