عکس های جنجالی یک پسر و چند دختر! + فیلم


انتشار تصاویر یک پسر با ده ها دختر، خبر جنجالی این روزهای فضای مجازی و کانال های تلگرامی بود به گونه ای که در چندین ساعت این تصاویر دست به دست میان مردم چرخید و منتشر شد.

عکس جنجالی شبکه های مجازی ، عکس جنجالی پسر ، عکس جنجالی ایرانی  عکس جنجالی شبکه های مجازی ، عکس جنجالی ایرانی ، خبر جنجالی

تنها بعد از سه روز بود که ویدئویی از پسر مشترک در تمامی عکس ها منتشر شد که در آن دلایل انتشار آن ها را توضیح می داد و ادعا کرد از چرایی انتشار این تصاویر اطلاعی ندارد. این فرد که اخیرا جنجال برانگیز شده است، از پخش تصاویر شخصی خود در گروه های تلگرامی ابراز نارضایتی کرده و اذعان داشته به دنبال منبع انتشار تصاویرش است و مسئله را از طریق پلیس فتا پیگیری می کند، این فرد در کلیپ منتشره اظهار داشته گوشی خود را به مدت سه روز گم کرده و تصاویر ذخیره شده بر روی آن به سرقت رفته است.

دانلود ، خبر جنجالی ، یک پسر و چند دختر

همچنین بر اساس گفته این فرد، زن های حاضر در عکس بستگان وی (خواهر، زن داداش، دختر خاله و دختر عمه هایش ) هستند و وی در این چندروز به علت ناراحتی حتی نتوانسته لب به غذا بزند!

اظهارات این فرد از طرف کاربران مورد تمسخر قرار گرفته و انبوه کاربران فضای مجازی معتقد هستند چنین ادعایی به هیچ عنوان منطقی نیست و موجی از گراف ها، جوک و ویدئوهای مختلف که به نوعی برای انتقاد از این فرد بود نیز منتشر شده است.

گفتنی است؛ سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص ماجرای فردی که با دختران متعددی عکس گرفته و آن را در فضای مجازی منتشر کرده گفت: تا به حال شکایتی از سوی صاحبان عکس به پلیس فتا نشده و در صورتی که شکایتی در این خصوص به پلیس فتا شود نیروی پلیس سایبر پیگیری خواهد کرد ضمن آن که افرادی که عفت عمومی را جریحه دار خواهند کرد با حکم مرجع قضایی با آن ها برخورد خواهد شد.

عکس های جنجالی یک پسر و چند دختر! + فیلم


ویدیو مرتبط :
پسر مزاحم دختر میشه میگه اگه نیای سر قرار فیلم و عکس از