سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه یک چراغ مطالعه قابل حمل بسازیم


چگونه یک چراغ مطالعه قابل حمل بسازیمچگونه/ وقتی در حال مسافرت هستید، یا زمانی که یک شب را در طبیعت و زیر ستاره‌ها و یا در خانه‌ی یکی از دوستان می‌گذرانید، داشتن نور کافی برای مطالعه می‌تواند به یک چالش تبدیل شود. هدبندهای چراغ‌دار، چراغ قوه یا فانوس می‌توانند در این مواقع مورد استفاده قرار گیرند، اما اینها اشکالاتی مانند متمرکز بودن نور یا نویزدار بودن و نامناسب بودن نور برای کسانی که احیاناً بخواهند همراه شما مطالعه کنند دارند. ساختن یک چراغ مطالعه قابل حمل، راه حل ساده‌ این مشکل است که نوری ملایم روی سطح پخش و به شما اجازه مطالعه می‌دهد.
1
وسایل مورد نیاز برای درست کردن یک چراغ مطالعه قابل حمل
– بطری شیر پلاستیکی (غیرشفاف)
– آب
– هدبند چراغ‌دار مخصوص اردو و طبیعت‌گردی
2
وسایل لازم را جمع‌آوری کنید. قبل از آغاز، جهت پیشگیری از بوهای نامطبوع، از تمیز بودن گالن شیر اطمینان حاصل کنید.
3
گالن شیر را با آب پر کنید. در ظرف را محکم ببندید تا از بیرون ریختن آب جلوگیری شود.

4
هدبند را به دور گالن بیندازید به طوری که تقریباً در میانه‌ی آن قرار بگیرد. چراغ را به سمت داخل بطری برگردانید.
5
چراغ را روشن کنید. اکنون یک نور ملایم و مناسب از داخل بطری به اطراف پخش می‌شود.
– این چراغ مطالعه به خوبی در داخل چادرها، ماشین‌های سفری و اتومبیل‌های معمولی،‌ میزهای پیک‌نیک و یا هرجای دیگری که بخواهید تعادل خود را حفظ می‌کند.
– نور این وسیله‌ی دست‌ساز نسبت به سایر چراغ مطالعه های قابل حمل برای چشم‌ها مناسب‌تر است و مطالعه در این نور برای شما کاملاً راحت خواهد بود.




منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
چگونه یک چراغ قوه لیزری بسازیم