فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دو فیلم کوتاه «جاده مرزی» و «کرایه‌ها آماده» نمایش داده می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم «جاده مرزی» که به منظور داشتن فضای بومی در استان سیستان و بلوچستان تولید شد، داستان تقابل یک قاچاقچی سوخت و یک فرد تکفیری را روایت می‌کند. «جاده مرزی» در جشنواره جشن خانه سینما جزو آثار منتخب قرار گرفت و در جشنواره منطقه‌ای بینالود، کاندید دریافت جایزه بهترین صدا گردید.

فیلم «کرایه‌ها آماده» فیلمی با موضوع توسل به اهل بیت (ع) است. در این فیلم، معلمی به همراه دانش‌آموزش سوار تاکسی می‌شود. معلم متوجه می‌شود که به اندازه کافی پول به همراه ندارد و به‌شدت نگران آبرویش می‌شود. این فیلم در جشنواره‌های فیلم حسنات، عمار، رشد، شهر و فیلم دانشجویی نهال به بخش مسابقه راه یافت و در جشنواره عمار دیپلم افتخار کارگردانی را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است در این برنامه از حسین ریگی و حسین دارابی تقدیر به عمل خواهد آمد.

برنامه عصر فیلم اوج، روز یکشنبه اول آذرماه ساعت 16 در سالن نمایش سازمان هنری رسانه‌ای اوج به آدرس تهران، خیابان طالقانی، روبروی سینما فلسطین، خیابان برادران مظفر، طبقه ششم برگزار می‌شود. شرکت برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه کرایه آماده