ویژه برنامه‌های تلویزیون برای تحویل سال


ویژه برنامه‌های تلویزیون برای تحویل سالمهر/ شبکه های دو، پنج و آموزش بخشی از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای سال جدید را معرفی کردند.
شبکه دو سیما تا آخرین روزهای سال ۹۴، تحت برنامه ای با عنوان «آخرسالی» همراه مخاطبان خود خواهد بود. این مجموعه با حال و هوایی شاد و مفرح و با حضور مهمانانی از حوزه های مختلف تلاش می کند تا اوقاتی خوش برای بینندگان این شبکه در آخرین روزهای سال ۹۴ تدارک ببیند.
از حوزه سینما، تلویزیون و رادیو حضور کارگردان، بازیگر و عوامل فیلم تحسین شده «ایستاده در غبار»، عوامل سریال نوروزی «زعفرانی»، مهمانانی از سریال های موفق شبکه دو در سالی که گذشت از «گاهی به پشت سر نگاه کن» تا «کیمیا»، عوامل مجموعه «دیرین دیرین»، دست اندرکاران برنامه های موفق شبکه دو در سال ۹۴ همچون «جیوگی»، «غیرمحرمانه»، «ثانیه ها»، «محله گل و بلبل» و ...، گویندگان و صداهای خاطره انگیز و ماندنی رادیو، خبرنگاران بخش خبری ۲۰:۳۰ ، مستندسازان و ... در «آخر سالی» گنجانده شده است.
همچنین در حوزه اجتماعی پرستو صالحی و بهار ارجمند از تشکل مردمی ۸=۱، مبدع دیوار مهربانی و ... را می توان در این ویژه برنامه مشاهده کرد و از تدارک ویژه های شبکه دو برای سال تحویل نیز مطلع شد.
«آخرسالی» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی سمانه فراهانی و اجرای شهرام شکیبا است که از ۲۵ تا ۲۸ اسفند ۹۴ روی آنتن می رود. این برنامه چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا قبل از خبر ۲۰:۳۰ و بعد از خبر۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ و جمعه به طور متناوب از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ از شبکه دو پخش می شود.
«پنج دری» در نوروز ۹۵
مجموعه طنز نمایشی «پنج دری» با رویکرد خانوادگی و تربیتی در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. این مجموعه طنز نمایشی در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی امین امانی و تهیه کنندگی حامد یوسف زاده تهیه شده است.
فیلمنامه «پنج دری» به قلم مهدی پور بلاسی نوشته شده و بخش اول این برنامه یک آیتم نمایشی درباره یک خانواده پر جمعیت است که دور هم در خانه پدری زندگی می کنند. در بخش دوم «پنج دری»، موضوع نمایش هر قسمت توسط یکی از کارشناسان نقد و تحلیل می شود.
عباس محبوب، عباس جمشیدی فر، شهربانو موسوی، بهراد خرازی، سولماز حصاری، آرش اسد، آزاده ریاضی، سحرنظام دوست، جواد زیتونی، شیوا عدالت خواه، مسلم آقایی، سیاوش قاسمی، سعید سالمی، امیر ناخدازاده، عرشیا انصاری و … بازیگران اصلی این سریال هستند.
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی « پنج دری» در خانه ای حوالی محله کن سولقان انجام شده است. این مجموعه ترکیبی نمایشی کاری از گروه اقتصاد و جامعه با بخش های نمایشی، مصاحبه با بازیگران و تحلیل کارشناس برنامه دکتر سیما فردوسی پور در مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود.
سایر عوامل این مجموعه نمایشی عبارتند از: مدیر تصویربرداری و نور: مجید طرقی، صدابردار: بهروز عابدینی، طراح گریم: هانی گلشاهی، طراح صحنه و لباس: نوید صفاریان، منشی صحنه: بهاره نائینی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مینا شهبازی، مدیران تولید: حامد محمدآبادی، مهدی رضایی، عکاس: مصطفی معارف، ناظر کیفی: محمد قنبری و... .
این مجموعه در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۶ پخش و ساعت ۸:۴۵ دقیقه بازپخش می شود.
شبکه آموزش با «رسیدن به صدا» و «بهار نارنج»
شبکه آموزش سیما در لحظات سال تحویل با برنامه «رسیدن به صدا» مهمان خانه های ایرانی است.این برنامه ادبی، آموزشی با اجرای شهرام شکیبا ویژه سال تحویل ۱۳۹۵ از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود. در این برنامه از معلم‌ها و مولفان خاص تقدیر خواهد شد. نام برنامه «رسیدن به صدا» از ترکیب ترانه‌های ناصر فیض انتخاب شده است. این برنامه به تهیه کنندگی امیر قمیشی بهارانه شبکه آموزش برای لحظات سال تحویل خواهد بود.
این شبکه با برنامه «بهار نارنج» در شب تحویل سال نو مهمان خانه های ایرانی است. ویژه برنامه «بهار نارنج» با حضور هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور در شب سال نو همراه مخاطبان شبکه آموزش سیما خواهد بود. در این برنامه جمشید مشایخی، نرگس محمدی، روناک یوسفی، علی اوجی، شهرام شکوهی، رضا یزدانی و همچنین تعدادی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال حضور خواهند داشت. ویژه برنامه «بهار نارنج» در شب سال نو با آیتم های ویژه و با رویکرد آموزشی از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
ویژه برنامه سال تحویل ۹۴