ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رجبی: تیم‌های هندبال عربی کثیف بازی می‌کنند/ تیم ملی باید به جام‌جهانی صعود کند


محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 26 بر 21 تیم ملی هندبال ایران برابر عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ایران شروع خوبی نداشت، اما کم کم بازی را در دست گرفتند و توانستند حتی از حریف پیش بیفتند، اما عربستانی‌ها چندین سال است که کنار هم بازی می‌کنند و تجربه خوبی دارند. آنها با صبر و حوصله به کار خود ادامه دادند و موفق شدند با 2 گل اختلاف نیمه اول را به پایان ببرند.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان چند اشتباه فردی هم داشتند، افزود: در نیمه دوم بازیکنان ایران زمان شوت زدن عجله می‌کردند و به همین دلیل توپ‌ها را از دست می‌دادند. به نظرم اگر ملی‌پوشان کمی با آرامش بیشتری بازی می‌کردند شاید شرایط تغییر می‌کرد. بازیکنانی مانند جمعه‌پور که به تازگی به تیم ملی دعوت شده‌اند هم با توجه به شرایط‌شان عملکرد قابل قبولی داشتند. وی تجربه ملی ندارد و در نخستین حضور شاید سخت بود که مقابل تیمی مانند عربستان بدرخشد.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: مهمترین بازی ایران همین بازی روز نخست برابر عربستان بود که نتوانستیم به پیروزی برسیم، اما هنوز در گروه خود این شانس را دارند که صعود کنند و به جمع 4 تیم برتر برسند. کار ایران بسیار سخت شد، چراکه باید بحرین میزبان را از پیش‌رو بردارد. بحرین در کشور خود خیلی خوب بازی می‌کند و انگیزه بیشتری دارد. آنها با حمایت هواداران خود تا آخرین لحظه می‌جنگند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. با تمام این شرایط بحرین تیمی نیست که نتوانیم آن را شکست دهیم.

رجبی با بیان اینکه دفاع ایران در بازی برابر عربستان عملکرد خوبی نداشت، خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم ملی در دفاع انسجام کافی را نداشت. حضور و تجربه برخی بازیکنان مانند برادران استکی و کومایش‌نژاد و ... می‌توانست به تیم ملی کمک کند، چون برخی مواقع تجربه کارها را پیش می‌برد. به هر حال این شکست هم اتفاق افتاد و حالا همه باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی از گروهش صعود کند و به جام جهانی فرانسه برسد. مهم نیست که چه کسی در ترکیب قرار دارد، بلکه همه باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.

وی درمورد سایر حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: فکر می‌کنم حتی امارات هم مقابل ایران دست و پا بسته نیست. در مجموع تیم‌های عربی هندبال قدرتمندی ندارند، اما به گونه‌ای پیش می‌روند که نمی‌توان متوجه تاکتیک آنها شد و مانند اروپایی‌ها هندبال زیبا ارائه نمی‌کنند یا به قول ما ورزشی‌ها کثیف بازی می‌کنند. برای غلبه بر آنها خیلی باید با فکر کار کرد. برخی مواقع شاید حدود 2 دقیقه توپ را در حمله بین خودشان رد و بدل کنند یا در دفاع بعضاً رفتارهایی انجام می‌دهند که بازیکنان حریف مخصوصاً ایرانی‌ها را عصبی می‌کنند تا تمرکز خود را از دست بدهند و عجله کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران افزود: در برخی صحنه‌ها هم تلاش می‌کنند که داور را فریب دهند و در مجموع بازی با آنها سخت است. با شرایط موجود کار ایران بسیار سخت شده است، اما صعود ایران به جام جهانی باید محقق شود، چراکه منجر به پیشرفت هندبال می‌شود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/S2V96P


ویدیو مرتبط :
صعود تیم ملی والیبال به جمع 6 تیم برتر جام جهانی