سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترکیدگی لوله آب باعث نشت آب به مترو شد


آخرین خبر/ رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: ترکیدگی لوله آب در تقاطع میدان امام خمینی(ره) با خیابان سی تیر، سببب نشت آب به مترو شد.

به گزارش میزان، محمد حقانی در باره جزییات ترکیدگی لوله آب در خیابان میدام امام خمینی(ره) اظهار کرد: نشت آب در تقاطع امام خمینی و خیابان سی تیر ، نزدیک ایستگاه اتوبوس فیاض بخش سبب نشت آب به داخل تونل مترو شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر عوامل اجرایی ، پلیس راهور و شهردار منطقه 2، رئیس آب منطقه 2 در محل مورد نظر حضور دارند، افزود: نود درصد این حادثه به دلیل ترکیدگی لوله آب بوده است.

حقانی در خاتمه بیان کرد:عوامل اجرایی در حال حفاری و برطرف کردن مشکل ایجاد شده هستند.

ترافیک سنگین به دنبال ترکیدگی لوله در اطراف میدان امام خیمنی

در همین رابطه، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از انسداد دو لاین عبوری میدان امام خمینی تا خیابان شهید فیاض بخش خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعلام خبر ترکیدگی لوله آب در محدوده خیابان فیاض‌بخش و آغاز عملیات عمرانی برای ترمیم آن، اظهار داشت: با توجه به آغاز عملیات عمرانی، دو لاین عبوری شامل یک لاین خط ویژه و یک لاین عمومی از میدان امام خمینی تا ابتدای خیابان شهید فیاض بخش مسدود شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با توجه به انسداد انجام شده، در حال حاضر شاهد بار ترافیکی سنگین در طول این مسیر هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر همکاران ما در محل حضور دارند و با جمع‌آوری جان‌پناه‌های این معبر، عرض معبر را برای تخلیه بار ترافیکی ایجاد شده گسترش داده‌اند.

عابدی خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از خیابان‌های فردوسی شمال، انقلاب به غرب و خیابان مصطفی خمینی استفاده کنند.

هیچ اختلالی در حرکت قطارها ایجاد نشده است


مدیر روابط عمومی شرکت مترو نیز در گفت و گو با میزان گفت: نشت آب به دیواره تونل مترو در اثر ترکیدگی لوله آب رخ داده که این مسئله هیچ اختلالی در حرکت قطارهای مترو ایجاد نکرده و رفت و آمد قطارها به طور عادی در جریان است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ترکیدگی لوله آب در یکی از محلات تهران