ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پادرمیانی آقا جواد در دعوای خداداد و سرهنگ علیفر


پادرمیانی آقا جواد در دعوای خداداد و سرهنگ علیفربانک ورزش/ ساعت 16 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه جاری، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در هتل ارم در حالی برگزار می‌شود که اجرای آن بر عهده جواد خیابانی است.
این مجری- گزارشگر باتجربه تلویزیونی برنامه‌هایی برای آن روز دارد که... بهتر است خودتان مصاحبه ما با جواد خیابانی را بخوانید؛
* مثل اینکه این روزها خیلی سرتان شلوغ است؟
بله، درگیر برنامه‌ریزی برای مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی هستیم و یک مقدار سرمان شلوغ شده. اما برای شما همیشه وقت داریم (با خنده).
* آقای خیابانی ماجرای درگیری رسانه‌ای علیرضا علیفر و خداداد عزیزی را که می‌دانید؟
هم خداداد عزیزی و هم علیرضا علیفر برای من قابل احترام هستند و به نظرم این دو عزیز باید کوتاه بیایند و سکوت کنند.
* آخر علیفر آمده و یک فوتبالیست ملی و محبوب را بی‌سواد و بی‌تربیت خوانده است. شما این کار را می‌پسندید؟
گفتم که این دعواها اشتباه است. در دعوا هم که نقل و نبات نمی‌دهند. از آنجایی که هر دو آدم‌های تأثیرگذاری هستند باید سکوت اختیار کنند. به هر حال مردم از خداداد و علیفر انتظارات دیگری دارند.
* شما هنوز هم با خداداد عزیزی در ارتباط هستید؟ خیلی‌ها آن گزارش خاطره‌انگیزه بازی استرالیا و ایران را فراموش نکردند...
خداداد خودش هم می‌داند چقدر دوستش دارم و به همین خاطر از او خواهش می‌کنم این بحث را تمام کند. همین طور از علیرضا علیفر که به هر حال یک بزرگتر است و نباید به این ماجرا دامن بزند.
* برنامه‌ای برای آشتی دادن این دو ندارید؟
اتفاقاً قصد داریم هم خداداد عزیزی و هم علیرضا علیفر را به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی دعوت کنیم. البته می‌دانم با هم قهر نیستند اما سعی می‌کنم با روبوسی ماجرا را حل و فصل یا به قول شما این دو را آشتی بدهیم.
* راستی شما از لیگ برتر پیشنهاد مربیگری ندارید؟
(می‌خندد) همه این داستان‌ها زیر سر شما خبرنگاران است!
* به ما چه ارتباطی دارد که دو نفر به هم پریده‌اند؟
(به شوخی) شما این دو را به جان هم می‌اندازید! زنگ می‌زنید به خداداد یک چیز می‌گوید و بلافاصله هم با علیفر صحبت می‌کنید (با خنده ادامه می‌دهد) البته شوخی کردم! این شغل شماست و به هر حال ما باید حواسمان جمع باشد.

منبع: بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
خداداد عزیزی : گفتم آقا محسن جواب داد آقا خداداد