بازیگران «خانه عروسک» معرفی شدند


آزاده زارعی در نقش «کریستین» و فریدون محرابی در نقش «گروکشتاد» در نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی جواد مولانیا ایفای نقش خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، نمایش «خانه عروسک» که در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد، اقتباسی از نمایشنامه خانه عروسک هنریک ایبسن است که مجید رحیمی جعفری آن را بازنویسی کرده است.

فریدون محرابی بازیگر سریال‌های «مدار صفر درجه»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «به کجا چنین شتابان»، «آشپزباشی »، «خانه بی پرنده» و ... است و در مقام مدرس دانشگاه، کارگردان تئاتر و نمایش‌های رادیویی شناخته می‌شود.

آزاده زارعی نیز که در فیلم «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور با ایفای نقش یک پسر، خود را معرفی کرد،در سریال‎‌هایی چون «آوای باران»، «مهر طوبی»، سینمایی هستی و نمایش‌های «آرامسایش» و «شام آخر» ایفای نقش داشته است. زارعی همچنین فیلم‌های کوتاه بسیاری را کارگردانی کرده که جوایزی را نیز نصیب خود کرده است.

این نمایش از 23 آذر تا 23 دی ماه سال جاری از ساعت 17:30 هر شب در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد که برخی از عوامل آن عبارتند از:

تهیه‌کننده: مجید رحیمی جعفری، طراح نور: مجید قادری، طراح صحنه: مجید رحیمی جعفری و جواد مولانیا، طراح صدا: ندا محسنی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سونیا سعادتی، تولید: رامین اعلایی، مالی و پشتیبانی: هدیه میرزاده، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، تبلیغات مجازی: سیما شاه صنمی، ساخت تیزر: ندا محسنی، طراح پوستر: رضا تقی پور، مجری طرح: گروه نمایش آکادمی هنر.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازیگران و کارگردان ها مقابل خانه سینما