سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل به عمر سرویسی خاتمه بخشید که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای خریدش هزینه کرده بود


اپل به عمر سرویسی خاتمه بخشید که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای خریدش هزینه کرده بود

دو سال پیش اپل سرویس و شرکتی ساکن در سانفرانسیسکو به نام “Topsy” را به تملک خود درآورد که کار اصلی اش جمع آوری اطلاعات آماری از توییتر بود، اما امروز برند ساکن کوپرتینو رسماً پایان عمر این سرویس را اعلام نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پس از انتشار خبر یاد شده «تاپسی» نیز در اشتراک توییتر خود نوشت «ما آخرین جستجویمان در لا به لای توییت ها را نیز انجام دادیم». در همین راستا وال استریت ژورنال یادآور می شود زمانی که اپل حاضر شد بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای تملک خدمات پیش تر اشاره شده بپردازد گمان می رفت بتواند تکنولوژی سرویس تاپسی را به شکلی به رادیوهای آیتونز متصل کرده و آنها را بدل به رقیبی جدی تر برای پاندورا نماید.

یک سناریو مطرح دیگر نیز این بود که اپل می خواهد با داده هایی که به این طریق در اختیارش قرار می گیرد همزمان توجه شنوندگان رادیوهای آیتونز را به ترانه ها و خوانندگانی جلب نماید که به هر عتلی در توییتر علتی ترند شده اند.

البته ظاهرا با خاتمه یافتن کار تاپسی هنوز بسیاری از کارمندان پیشین این شرکت در کوپرتینو حاضر خواهند بود و در بخش هایی دیگر وظایفی تازه را دنبال می کنند. برای مثال “ویپول ود پراکاش” موسس و مدیر تکنولوژی های تاپسی در اشتراک لینکدین خود آورده:

به همراه تیم فوق العاده ی تاپسی، من وظیفه توسعه موتور جستجویی که در پس زمینه ی اسپات لایت و سافاری قرار خواهد داشت را عهده دار شده ام. ما در حال رشد هستیم و تجربه ی حضور در اپل بسیار هیجان انگیز است.

پراکاش تاریخ آغاز به کارش در شرکت ساکن در کوپرتینو را اواخر سال ۲۰۱۳ ذکر نموده و البته پایان یافتن فعالیت تاپسی با توجه به بی استفاده بودنش برای سرویس ها و ابزارهای کنونی اپل ابداً مسئله ی عجیبی محسوب نمی شود.

منبع: cultofmac

برچسب‌ها:Topsyاپلاخبار تکنولوژیتاپسیتکنولوٰژی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
پرداخت هزینه ها با سرویس اپل پی توسط ساعت اپل